Illmatic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 grattis med dagen! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ja, nå er det én fot i graven og det andre på et såpestykke. :!: :!: Chill det da Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ahpadt rip-off morgenvelkomst. ( ) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Oi Oi Oi Oi ro ned smileysene litt a :!: Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Oi Oi Oi Oi ro ned smileysene litt a :!: :!: hva mener du? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer med dagen Psilocybe! Stor gutt nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 1/4 til 100! woot Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Næmmen jøss. jammen så tror jeg at full spectrum warrior fungerer. Edit: Og det gjorde det også! Merkelig, har ikke gjort noe for å prøve å forbedre det engang. Endret 5. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 da var d gjort! ei helg helt uten alkohol, klarte til og med være ute uten å drikke! Hyrlen, jeg "stjeler" signaturen din! Tror jeg og du må ta et kveldskurs i norsk, eller så driter vi bare i det og venter til engelsk tar helt over Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 eller så driter vi bare i det og venter til engelsk tar helt over Høres ut som en plan Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) da var d gjort! ei helg helt uten alkohol, klarte til og med være ute uten å drikke! Hyrlen, jeg "stjeler" signaturen din! Tror jeg og du må ta et kveldskurs i norsk, eller så driter vi bare i det og venter til engelsk tar helt over rettskriving der ligger det noe med og/å jeg fikk 6 i rettskriving *skryte* edit: Endret 5. desember 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 eller så driter vi bare i det og venter til engelsk tar helt over Da var det jo veldig passende med Arnold-avatar. De som har sett "Typisk norsk" med språk-terminatoren skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg fikk 6 i rettskriving *skryte* Får du karakter i rettskriving? Har aldri jeg fått... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer med dagen, psilocybe! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 er ikke pilocybe en sopp eller noe grattis antway Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) eller så driter vi bare i det og venter til engelsk tar helt over Da var det jo veldig passende med Arnold-avatar. De som har sett "Typisk norsk" med språk-terminatoren skjønner hva jeg mener. Syns arnold er flink i engelsk jeg, har du ikke sett herkules i new york? (ikke sett typisk norsk, så skjønner ikke helt) Endret 5. desember 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg fikk 6 i rettskriving *skryte* Får du karakter i rettskriving? Har aldri jeg fått... hadde en prøve der vi skulle skrive hvilken av setningene som er rett skrevet,sette inn og/å osv. var faktisk bare 2 i klassen på 51 som greide det,jeg var den ene Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Rettskriving er det enkleste - dessverre er det ikke det læreren min ser på når jeg skriver stiler. Å kunne skrive morsmålet sitt feilfritt synes jeg er et krav, sånn subjektivt sett. Vi (klassen min) har tross alt lært norsk i femten år. Læreren vår sier at rettskriving er det minst viktige på stiler. Idiot! Endret 5. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Rettskriving er det enkleste - dessverre er det ikke det læreren min ser på når jeg skriver stiler. Å kunne skrive morsmålet sitt feilfritt synes jeg er et krav, sånn subjektivt sett. Vi (klassen min) har tross alt lært norsk i femten år. Læreren vår sier at rettskriving er det minst viktige på stiler. Idiot! Haha! Du må teste en gang å skrive med veldig bedriten norsk, så se hva det ender med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg