Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snart ferdig og laste ned Leisure Suit Larry Magna Cum Laude :D

Hysj Hysj!

 

Anyways... Helvette heller...jeg prøver og huske en sang som jeg høret på byen i dag.... :(

men jeg er for full til og huske det...men jeg må huske det nå, for nå jeg våkner i morgen tidlig klarer jeg vertfall ikke huske det :ohmy:

 

Jeg er lost.... :cry:

 

Artisten begynner eller inneholder noe på digi.... :hmm:

Lenke til kommentar
SteffyBoy: Grattis, du har herved sett lyset. Angående TMV: hør hele albumet i ett, fra start til slutt. Hele skiten henger sammen på finurlig vis.

Jepp, her kommer Steffyen langt etter alle andre! Det neste blir vel en fasinasjon av sau.no.

Hører på albumet nå, en herlig time med enigmatisk tekst, fascinerende stemme og nyskapende musikk (tar jeg feil hvis jeg påstår at bandmedlemmene er blitt inspirert av Zeppelin?), jeg angrer på at jeg ikke har sjekket dette ut før!

Televators er favoritten for tiden, for en stemme ca 3 minutter inn i den...

Lenke til kommentar

Vi kan nok si at de er inspirert av det meste. Vokalisten har Robert Plant(Zeppelin)-kvaliteter, kan man vel si. Samme gjelder vel til en viss grad riffene. Største inspirasjonen deres er vel 70-talls progrock og hardrock. Mener å ha lest at King Crimson (kongeband) er en av de største inspirasjonskildene. Og ja, televators er ufattelig vakker. Se om du får tak i musikkvideoen, den er bra-bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...