Acrid Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ingen som vet hvem som har tegnet musikkvideoen til Linkin Park - Breaking The Habit.Irriterer meg grønn over at jeg ikke finner det ut. Er så utrolig kjent stil. Kazuto Nakazawa, han som tegnet anime-sekvensen i Kill Bill. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 åj, da var jeg hjemme fra byen... *sove* Vært mye bråk i dag Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Snart ferdig og laste ned Leisure Suit Larry Magna Cum Laude kommer ikke til og sove i natt, så har jeg laste ned nudety patchen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sulten nå. "Gimme Toro! Gimme some more!!" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Snart ferdig og laste ned Leisure Suit Larry Magna Cum Laude Hysj Hysj! Anyways... Helvette heller...jeg prøver og huske en sang som jeg høret på byen i dag.... men jeg er for full til og huske det...men jeg må huske det nå, for nå jeg våkner i morgen tidlig klarer jeg vertfall ikke huske det Jeg er lost.... Artisten begynner eller inneholder noe på digi.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er en backup fra en venn. han bor i nord-norge, jeg kjøpte spillet. så han sender meg over dc Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Har fått dilla på to sanger nå, Cicatriz ESP og Resistansen, av TMV og Kaiserz. Tenkte jeg kunne dele det med dere. Gratulerer, Haddis! Jeg skåler julebrusen, ønsker alle en god natt og legger meg. Og med "legger meg" mener jeg at jeg skal se en Family Guy episode. Endret 5. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 SteffyBoy: Grattis, du har herved sett lyset. Angående TMV: hør hele albumet i ett, fra start til slutt. Hele skiten henger sammen på finurlig vis. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Lurer på om jeg skal gidde å stå opp i dag...? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bah, jeg kjeder meg så til de grader. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 SteffyBoy: Grattis, du har herved sett lyset. Angående TMV: hør hele albumet i ett, fra start til slutt. Hele skiten henger sammen på finurlig vis. Jepp, her kommer Steffyen langt etter alle andre! Det neste blir vel en fasinasjon av sau.no. Hører på albumet nå, en herlig time med enigmatisk tekst, fascinerende stemme og nyskapende musikk (tar jeg feil hvis jeg påstår at bandmedlemmene er blitt inspirert av Zeppelin?), jeg angrer på at jeg ikke har sjekket dette ut før! Televators er favoritten for tiden, for en stemme ca 3 minutter inn i den... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vi kan nok si at de er inspirert av det meste. Vokalisten har Robert Plant(Zeppelin)-kvaliteter, kan man vel si. Samme gjelder vel til en viss grad riffene. Største inspirasjonen deres er vel 70-talls progrock og hardrock. Mener å ha lest at King Crimson (kongeband) er en av de største inspirasjonskildene. Og ja, televators er ufattelig vakker. Se om du får tak i musikkvideoen, den er bra-bra. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Artisten begynner eller inneholder noe på digi.... Gigi dagostino? Nei eg legger meg. Skal fikse noen greier før eg drar med meg pc'n, hund, ting og tang til min søster's leiglighet og deilige 100mbit. *tvinge seg til sengs og håpe at vofsen ikke sliter med diare forsatt* :S Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *være misunnelig på SnowDOG_* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Snowdog: Med brødbakemaskin våkner jeg til lukten av nybakt brød. Lykke til imorgen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Snowdog: Med brødbakemaskin våkner jeg til lukten av nybakt brød. Lykke til imorgen. mmm. digg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Huff huff... sitter og lager hjemmeside POFF så er klokken kvart på 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg