Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dette er første geng jeg ikke har sett anette smile på et bilde i recent. Hun er vel sliten etter å ha vært med tyskeren i hele dag... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dette er første geng jeg ikke har sett anette smile på et bilde i recent. *skjekke* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Æsj.. Tror jeg legger meg snart hvis jeg skal på "grillfest" i morgen.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dette er første geng jeg ikke har sett anette smile på et bilde i recent. Dr.X slår. Og det har han sannelig rett i.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 er det noen som har peil på hva filmen heter på Svensk TV1 ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 er det noen som har peil på hva filmen heter på Svensk TV1 ? tekst-tv. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) POLL! Ok, er ingardje mindre "DJ" enn Ingardj? Jeg heter Ingard Jensen.. Endret 4. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor normalt er det å sitte å ronke en winerpølse ved matbordet mens alle ser på?Pluss masse mer.. Skal aldri dit igjen.. So? Jeg lekebarberer brokkolien og leker at smøret er glidemiddel. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvor normalt er det å sitte å ronke en winerpølse ved matbordet mens alle ser på?Pluss masse mer.. Skal aldri dit igjen.. So? Jeg lekebarberer brokkolien og leker at smøret er glidemiddel. haha, yeah right.... :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) er det noen som har peil på hva filmen heter på Svensk TV1 ? tekst-tv. ok takk. Da skal jeg se etter filmen "tekst-tv" i morra. nei men serriøst, noen som vet tven er i stua. *vil ikke stå opp* --- EDIT: hæhæhæ Endret 5. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nei da var det å skru TVen på NRK. Sketsj-show begynner. Artig det! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå skal jeg stå opp om 8 timer.... Og jeg har ikke lagt meg enda... Har matte-tentamen på tirsdag... Det er kjipt...Men har lesedag på mandag.. Det er digg! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://fredag.dagbladet.no/tv/ Inkluderer svensk tv.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Natta.. Må legge meg nå jeg også........ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ingen som vet hvem som har tegnet musikkvideoen til Linkin Park - Breaking The Habit. Irriterer meg grønn over at jeg ikke finner det ut. Er så utrolig kjent stil. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så Hero på Canal + idag, må bare seia at det er ein kjempebra film. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) jaha... *skrive opp på lista* har forresten klipt meg i dag MYE hår på gulvet i salongen... Endret 5. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har nettopp sett die another day.. Ikke spør hvorfor.. Starter jeg å se en film, så klarer jeg ikke å slå av før den er slutt. Natta Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 haaay! Bck from Partey2.. Det va litt gøy abare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg