Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 *spiser en non-stop* - Can't stop... tar en til (nei da... jeg sitter ikke å spiser snop) Tror jeg går å ser på TV "Verdens vakkreste TV-program" ;I Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Helvetes barnslige drittunger. Stakkars dyr Hva er det med dagens ungdom? Det finnes da for faen andre måter å ha det kult på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (Ich bin) *løpe* Who cares...Itz ze germanz! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Helvetes barnslige drittunger. Stakkars dyr Hva er det med dagens ungdom? Det finnes da for faen andre måter å ha det kult på Hmm, jeg vil tenne på de guttene, jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Helvetes barnslige drittunger. Stakkars dyr Hva er det med dagens ungdom? Det finnes da for faen andre måter å ha det kult på Tjohei hvor gøy! Nesten som å hugge av hodet dens for å se om den fortsatt lever! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hmm, jeg vil tenne på de guttene, jeg. Kunne vært moro å kjøre over de forkulla kroppene dems med en bil etterpå ja Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 dagens vors: Rosa Piquet Fretax bukse (Damebukse med slangemønster, bomull) Hvit Peter Pan hatt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Herregud så hjernedødt Miss World er. :s Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 I går var jeg så heldig at jeg måtte gå hjem fra byen om natta. Gøy. Tok ca veldig lang tid og det var kaldt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=187&t=339005 Har lyst til å spille! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Miss World er helt sykt.. Jeg synes de ikke er noe spess. vakkre - Doh! Kathrine Sørland er dog veldig... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=187&t=339005 Har lyst til å spille! Huff... det spillet suger. Testet det? Jeg har testet det... gir det en 2/6 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=187&t=339005 Har lyst til å spille! Huff... det spillet suger. Testet det? Jeg har testet det... gir det en 2/6 Smaken er vel som baken. Har spilt det litt til xbox og har sett en spille det på PC. Genialt spør du meg. Trenger virkelig hjelp altså! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Smaken er vel som baken. Har spilt det litt til xbox og har sett en spille det på PC. Genialt spør du meg. Trenger virkelig hjelp altså! kanskje prøve på spill forumet og ikke SO3 posten... edit :litt for rask i svingene... du bare reklamerte for posten din her inne... - Med andre ord. Du har en post på spill-delen... sry m8 Jeg som ikke kan lese... jeg har vel dysleksi også Endret 4. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Neieh...jaeh...såeh...wtf. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 YAOW hva skjera Lol: kickin it aight. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Æsj.. Jeg må opp klokka 9 i morgen for å dra på noe familie-dritt.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Æsj.. Jeg må opp klokka 9 i morgen for å dra på noe familie-dritt.... grillfezt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Æsj.. Jeg må opp klokka 9 i morgen for å dra på noe familie-dritt.... grillfezt? famile-gathering... Aner ikke egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg