SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) 240 er GRISEHARRY, SAMT STYGG! Nei! Den er harry med senking, sota ruter og anlegg, det er jeg enig i, men en standard 240 er en helt kurant bil. Stygg bil? Se på en japsebil fra midten av 80-tallet, det er stygge biler det! Ja vi har en 240, 93 mod. edit: Pent program på TVN Endret 4. desember 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg liker Ventoen min jeg. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Skal du ha bil, da er det bare et valg. Det er Lada - Ikke hørt noen klage på den... kjønner ikke hvorfor folk ser ned på den. Er jo beste bilen noen sinne Gamle læreren min hadde en Lada... Den peppret vi med egg, mel og cola eller noe.. Hvit Lada med pynt? Want some? Endret 4. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 edit: Pent program på TVN Ungkarsnissen eller det perfekte rumpe- greiene? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 edit: Pent program på TVN Ungkarsnissen eller det perfekte rumpe- greiene? sistnevnte Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Ungkarsnissen eller det perfekte rumpe- greiene? sistnevnte hehe... - Er det noe bra da? Jeg har jo den perfekte rumpen da... - Den vel-trente svømme-rumpen min Endret 4. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hehe... - Er det noe bra da? Her er en firestegsmetode for å finne det ut: 1. Gå fra PC-en. 2. Gå til TV-en. 3. Skru den på. 4. Se på TVN, og finn det ut selv. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Æsj, jævla drittbil. Mercedes = drittbiler på vinterføre. Neh, drittbil uansett. Automatkassa nekter å gjøre som jeg vil, sykt dårlig respons, sikkert pga. noe elektronisk gass o.l. Men fikk da spunnet litt rundt omkring. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Æsj, jævla drittbil. Mercedes = drittbiler på vinterføre. Neh, drittbil uansett. Automatkassa nekter å gjøre som jeg vil, sykt dårlig respons, sikkert pga. noe elektronisk gass o.l. Men fikk da spunnet litt rundt omkring. Automat ja.. Levers det biler fra Mercedes uten automatkasse egentlig? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Å-hå-hå, så tøft! Jeg har jo en TV på rommet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Levers det biler fra Mercedes uten automatkasse egentlig? Gjør de sikkert, men da må du kanskje betale ekstra.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Web TV - Nei da... Jeg har jo nettopp satt meg noed foran PC'en... Har vært en hard dag Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dere er en gjeng idioter!! =) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dere er en gjeng idioter!! =) Kan jeg også være det? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dere er en gjeng idioter!! =) Åhå så tøff =) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Levers det biler fra Mercedes uten automatkasse egentlig? Gjør de sikkert, men da må du kanskje betale ekstra.. Automat er dyrere, men Mercedes leverer med manuelle kasser, om man vil ha det. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hørte jeg en ferarri brumme i det fjærne? - Ja det var det jeg gjorde Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Miss World 04 Da er kvelden min komplett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 *strekke på seg* Ich bist b0red. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (Ich bin) *løpe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg