JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ditto.. leser historie.. tø'ørt.. og tragisk på en lørdagskveld.. Indeed. Men ser ut som om noen folk kommer en tur nå da, se film i det minste. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg må bare uttrykke min fortvilelse... Jeg suger! I alt!... - *Går og tar sxxxxxxd* Hva er poenget med å leve nå? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 240 er GRISEHARRY, SAMT STYGG! Nei!!! Søstra mi har den... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg må bare uttrykke min fortvilelse... Jeg suger! I alt!... - *Går og tar sxxxxxxd* Hva er poenget med å leve nå? Det er ingen, det er bare å gå å skyte seg selv ved første og beste annledning.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg må bare uttrykke min fortvilelse... Jeg suger! I alt!... - *Går og tar sxxxxxxd* Hva er poenget med å leve nå? Det er ingen, det er bare å gå å skyte seg selv ved første og beste annledning.. takk for støtten... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg må bare uttrykke min fortvilelse... Jeg suger! I alt!... - *Går og tar sxxxxxxd* Hva er poenget med å leve nå? Det er ingen, det er bare å gå å skyte seg selv ved første og beste annledning.. takk for støtten... Hvorfor fortelle folk hvordan du har det? Jeg tror ikke du kommer til å gjøre noe uansett, folk er for redde til det, og innerst inne vet de at det ikke vil hjelpe, det vet nok du også. Tenk så her: det kan bare gå oppover. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 240 er GRISEHARRY, SAMT STYGG! Nei!!! Søstra mi har den... Feil svar. Det jeg sa er rett. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Feil svar. Det jeg sa er rett. Enig. 240 er noe av det værste jeg ser. Spesielt senka med sota ruter og et anlegg som gjør at bagasjeluka detter av. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Feil svar. Det jeg sa er rett. Enig. 240 er noe av det værste jeg ser. Spesielt senka med sota ruter og et anlegg som gjør at bagasjeluka detter av. gjerne farget rosa også da Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Feil svar. Det jeg sa er rett. Enig. 240 er noe av det værste jeg ser. Spesielt senka med sota ruter og et anlegg som gjør at bagasjeluka detter av. det er jo drit deilig da!! - Setter en 240 opp på ønskelista mi... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Volvo 240 er ganske harry ja,værste rånerbilen av dem alle. heller en Golf ja huff...har satt meg fast i ravenholm i HL2,kommer meg ikke videre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Arrrgh!! Forbanna msn som ikke vil funke helt!! Vil chatte med en med det bare klikker. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Æsj, jævla drittbil. Nå skal jeg ihvertfall ha middag. Var forresten noen som hadde kræsja ganske stygt nedi her nå, gufne saker. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 240 er frakk da! Bestefar råner rundt i en. Han skal ha ny så han vurderer å kjøpe en kamerat sin Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) 240 er frakk da! Kun en person jeg har hørt si det der før, han heter Lars og kommer fra Øyer. Er noe med den bygda... Edit: I sammenheng med 240. Endret 4. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tid for Lé Fest. Brorsan har innflyttningsfest. Blir sikkert med halve Bergen SU Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 240 er frakk da! Kun en person jeg har hørt si det der før, han heter Lars og kommer fra Øyer. Er noe med den bygda... Edit: I sammenheng med 240. Mye tøffe folk i Øyer da! Det er mitt andre hjem Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tid for Lé Fest. Brorsan har innflyttningsfest. Blir sikkert med halve Bergen SU Da deler de sikkert på snublebrusen, da. :--p Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Skulle på fest, men så ble den avblåst. Foreldrene hennes kom hjem, og de hadde ikke hørt noe om noe fest. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Æsj, jævla drittbil. Mercedes = drittbiler på vinterføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg