Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hadde avtalt med en kompis for 30 min siden at vi enten skal ta buss sammen eller at vi tar taxi hjem sammen. Så ringer han og sier at det bare er 50% sikkert, fordi "hvis han får seg noe, så kan det jo være han blir litt lenger..." Men jeg tar det ikke så tungt da; for jeg er nemlig 99% sikker på at han ikke får seg no'. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg kan forøvrig nevne at jeg ikke har kontroll over domenet mitt Etter som dama har "brannbilene" klarer hun og gjøre ganske mye pene greier for det om Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hadde avtalt med en kompis for 30 min siden at vi enten skal ta buss sammen eller at vi tar taxi hjem sammen. Så ringer han og sier at det bare er 50% sikkert, fordi "hvis han får seg noe, så kan det jo være han blir litt lenger..." Men jeg tar det ikke så tungt da; for jeg er nemlig 99% sikker på at han ikke får seg no'. Hahaha :!: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg kan forøvrig nevne at jeg ikke har kontroll over domenet mitt Haha, det ble som jeg sa. (selv om innlegget forsvant i krasjen) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Et like fislespørsmål: Hvis dette er informasjonen man får oppgitt: 4 x Lagring - Serial ATA-150 - 7-pin seriell ATA 1 x Lagring - ATA-100 - 40 pin IDC 2 x Lagring - ATA-133 - 40 pin IDC Er det antall HDD man har plass til totalt. Eller er det antall uttak på hovedkortet? I siste tilfelle ville jo det totale antal HDDs dobles. Kan noen bekrefte dette? Sikkert litt tungvint spørsmål. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg kan forøvrig nevne at jeg ikke har kontroll over domenet mitt Haha, det ble som jeg sa. (selv om innlegget forsvant i krasjen) Jupp, jeg hadde store planer.... klarte vertfall 2 dager da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som har hørt den nye cd'en til Behemoth? Koselig og avslappende polske ballader Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Et like fislespørsmål: Hvis dette er informasjonen man får oppgitt: 4 x Lagring - Serial ATA-150 - 7-pin seriell ATA 1 x Lagring - ATA-100 - 40 pin IDC 2 x Lagring - ATA-133 - 40 pin IDC Er det antall HDD man har plass til totalt. Eller er det antall uttak på hovedkortet? I siste tilfelle ville jo det totale antal HDDs dobles. Kan noen bekrefte dette? Sikkert litt tungvint spørsmål. Uttak. Du vil ha plass til totalt 10 enheter. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er raskest: iR eller Blåtann, eller er dem like raske? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Uttak. Du vil ha plass til totalt 10 enheter. Tusen takk for raskt svar. Det var som jeg tenkte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er raskest: iR eller Blåtann, eller er dem like raske? Er ikke blåtann raskest? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er raskest: iR eller Blåtann, eller er dem like raske? Er ikke blåtann raskest? blåtann er rasket ja Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er raskest: iR eller Blåtann, eller er dem like raske? Er ikke blåtann raskest? Jupp, det ser sån ut.... Sitter og overfører noen sanger til en k500i Pc via blåtann ---> Nokia 3650 via iR ---> k500i....stress Tar jo en time og overføre 4 sanger Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) æsj. plutselig kom det 8000 inn på kontoen min som jeg ikke visste hvor kom fra , men nå er de borte igjen. Flytta de over på sparekonto men plutselig litt seinere hadde jeg masse minus på kontoen. Latterlig.. Endret 4. desember 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg kan forøvrig nevne at jeg ikke har kontroll over domenet mitt Etter som dama har "brannbilene" klarer hun og gjøre ganske mye pene greier for det om varmt i nr2? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ha det Nå skal jeg spise kjøttkaker og møte en venninne i byen før vi skal på vors. Dere må be for at jeg kommer inn, da. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er det noen her som har peiling på hvordan man får åpnet porter i NAT? Har logget meg inn på modemet, men aner ikke hvor jeg skal skrive inn portene Hjelp Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg kan forøvrig nevne at jeg ikke har kontroll over domenet mitt Etter som dama har "brannbilene" klarer hun og gjøre ganske mye pene greier for det om varmt i nr2? Neh!... Kan vi kansje kalle det nr.3? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg kan forøvrig nevne at jeg ikke har kontroll over domenet mitt Etter som dama har "brannbilene" klarer hun og gjøre ganske mye pene greier for det om varmt i nr2? Neh!... Kan vi kansje kalle det nr.3? Det siste jeg har å si idag er: IKKE mobb nr.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg