bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Offisielt sett, gratulerer! Enda et (#)hw.no par *skjekke damer@#hw.no* Eller kanskje ikke... Anyways, hører på julemusikk nå, det er koslig Lasta dessuten ned Jesus christ superstart sangen, king herod's song, den anbefalles sterkt! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Det stemmer, forventet meg ikke et svar på det spørsmålet. Men nå spiser jeg is, sjokkois. Det vil si, vanilljeis (sørlandsis, seff) med sjokoladesaus, det rawker )) Ellers... Hvor ble det av Thea? ( Offisielt sett, gratulerer! Enda et (#)hw.no par Old news... Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 We got connection...!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Offisielt sett, gratulerer! Enda et (#)hw.no par Old news... Old ja, men jeg har ikke sagt det til de før Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nei nå er jeg litt små lei tafsinga til CFD her... Noen som veit åssen han kan stoppes? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ring Kalle og inviter ham over, så har CFD noe å finne på/tafse på de neste timene Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nice ide ass... men... nei! Kalle har jeg bestemt jeg for at jeg stak tafse litt på. Må sjekke om han er så lekker som CFD skal ha det til... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 *Spy* Kjøpte nettopp en Mozell - Eple, den så ufattelig fristende ut og bare måtte smake godt. Av min store skuffelse så smakte det gammelt vann med en sur essens av noe råten reinsdyrpølse og utgåttgått pinnekjøtt der safta har blitt presset ut... Aldri mer Mozell! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Innen nyttår regner jeg med at det er lagt ut noen voksen filmer her Det blir bra vettu (bare hold homo greiene utenfor) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (digger den smileyen) Dere er en ganske pikant trekant ja Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Offisielt sett, gratulerer! Enda et (#)hw.no par Hvem da? Henger ikke med i alle svingene Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er Christian og Monica sæster? Har jeg gått glipp av noe? Bah, har fått mindre ut av dagen en planlagt. Hadde tenkt å finne meg enda flere fine julesanger, men jeg fikk bare til tre til. :/ Jaja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Offisielt sett, gratulerer! Enda et (#)hw.no par Hvem da? Henger ikke med i alle svingene Kan det være...... CFD og CreatureCanis?..... EDIT: Thea, vi så at du lukset rundt her, kan likegodt vise deg litt Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg tok vist litt for hardt i.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 =) Fin ta folk finner hverandre. Jaja...jeg glømte omslaget til LOTR TTT EXT i grotta i dag :\ Må vel tilbake å hende i morra elns. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Offisielt sett, gratulerer! Enda et (#)hw.no par Hvem da? Henger ikke med i alle svingene Kan det være...... http://home.no.net/tccave/images/Picture%2063.jpg CFD og CreatureCanis?..... Når du sier det så! Sistnevnte tok jo jeg også da, men CFD er jeg mest vant og se syngende BAK kamera Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 B|Real: en ting jeg har lurt på... Hva er den grotta du prater om hele tiden? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg tok vist litt for hardt i.... [sygne] Jeg er bare 14 år, er så lite jeg forstår... [/sygne] Uff, ingenting er så så dumt som sugemerker... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) ojoj, mye folk her Hei til CreatureCanis, Kenny000, Dr3as, zed, Ecthelion, Candyfloss, nvoetfiv, SceNEst, flodhest... *ahoooh teletubbiehilsen* Nå sitter jeg å kategoriserer litt musikk, fatter ikke at jeg gidder dog. Så kom jeg over en fantastisk bra sang jeg fikk av Jonart (nvoetfiv) en gang i tiden The Flaming Lips - Fight Test, vakkre saker er det, blir rent sentimental her Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Uff, ingenting er så så dumt som sugemerker... Næ, spørs hvor de er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg