Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Nattbuss til Oslo øst er kjipe greier..

 

Et gammelt speidertriks for å komme inn på byen er å ta av seg ytterklær osv, legge det i vesker dere jenter går i og late som du allerede har vært inne.

Vi tenkte å dra den ja.. pluss boobieflash hvis det blir nødvendig :p Det er ikke oslo øst som er skummelt, det er de som skal ta bussen som er det..albanere er noen kåte dyr :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Argh... *drained*

 

Må meddele at Stavanger er en ultradritt by. Når noen sier "det er mye mer liv i Stavanger enn Sandnes", betyr det "vi har mange flere par på 40+ som er alkoholiserte enn dere". Stavanger er intet annet en Norges milfhunting-hovedstad.

 

Dessuten er de av det voldelige slaget også. Jeg sa til en kompis på tlf "ska vi sloss", så kom det en eller annen blitzer-look-alike bort og begynte å skubbe i meg. Takk solkongen for at jeg ikke var alene.

 

Tilfeldigvis måtte også dette være dagen jeg klarte å sope sammen greit over en kasse pils i tillegg til 40 røyk; en dag hvor bakrusen råder over det meste annet. Har egentlig ikke råd til å gå ut. Jeg orker ikke å trykke i meg brødskiver nå heller.

 

Noen andre som hadde det morro i går? Hva med i kveld?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som vet hvordan man kan bruke den "vanlige" PCen med den "vanlige" skjermen pluss laptop skjermen?

Jeg tror ikke det funker. Det kan muligens være at en fyr på forumet fikk det til. Skal se om jeg finner tråden.

Lenke til kommentar
Og han har sagt at det er greit?  :ohmy:

Så lenge jeg ikke kutter plass til noe.

Det var allerede noen passende hull under teppet bak setene så med litt fiksing får jeg selene 88-90 grader horisontalt.

Ratt og pedaler er ikke noe problem, bare å skru av.

Ok.

 

 

FANT DET! :p

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Ooh. Sweet. :)

 

Edit: runer, ikke ananas-soving.

De var litt dyre, men ellers kule.. Noen som har spilt noe spess med necro eller druid her?. Har ikke spilt på ørten år men også dukker denne enigmaen opp og må finne ut hvilken char jeg skal mekke den på.. :D Har den på en barbar for øyeblikket. Greit nok det også men..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...