Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Her er forresten alle bildene hvis noen vil ha dem. Hun var fin. Hei, forresten. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kyllinger. iPod for TEH WIN111!11! Mini-iPod, da! iPod for the win! B|Real: Jeg har funnet ut at man aldri får det man ønske seg om man ikke kommer med spesifikke nok ønsker. Om jeg f.eks setter opp "nytt trådløst tastatur" på ønskelista, så får jeg det første og beste pappa finner på komplett.no. Derfor, så setter jeg opp veldig nøyaktig hva jeg ønsker meg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvorfor kjøper du Touch? Billig og 20 GB? Den er jo grundig stor.... Jeg har ikke råd til noe annet. Og så vil jeg ha 20 GB. Og jeg syns den er usannsynlig pen! Størrelsen og vekta er ikke så viktig. Jeg klarer å løfte den uten problemer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei, forresten. Hei. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei, forresten. Hei. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei, forresten. Hei. *fuckjiIIn lo00SZzzERs !!!!!11one!!" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 skal kjøpe bukse i dag! for første gang, noen butikker og annbefale??? carlings Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 *fuckjiIIn lo00SZzzERs !!!!!11one!!" Jaokgreit? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvorfor kjøper du Touch? Billig og 20 GB? Den er jo grundig stor.... Jeg har ikke råd til noe annet. Og så vil jeg ha 20 GB. Og jeg syns den er usannsynlig pen! Størrelsen og vekta er ikke så viktig. Jeg klarer å løfte den uten problemer. Ja, ja... Skjønner.. Selv måtte jeg ha noe lite, og jeg trengte ikke så mye plass.... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Gjett hvem som eter digg kina mat fra lotus Ah. Herlige frityrstekte kyllingklumper med saus, ris og salat. Nam. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg må ha meg ny mobiltlf snart. Nå har en knapp på siden bare sånn helt mysefistisk blitt borte og batteriet er helt fucked. Tror snart det er R.I.P. for min kjære T68i Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 FORBANNA måte å våkne opp til! Hunden har diare og eg våkner at eg kjenner en grusomt lukt og begynner å brekke meg. Så var det å vaske vekk drittet uten å spy selv. Det var ikke lett og nå sitter eg her med alle vinduer åpne og er uber gretten! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Prøver å få gjort en omfattende historieoppgave her nå, men er så umotivert at det ikke går an. Hvilket leg tror dere funker best på byen i kveld? Pakkisleg eller lankerleg? Tror ikke jeg kommer inn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 FORBANNA måte å våkne opp til! Hunden har diare og eg våkner at eg kjenner en grusomt lukt og begynner å brekke meg. Så var det å vaske vekk drittet uten å spy selv. Det var ikke lett og nå sitter eg her med alle vinduer åpne og er uber gretten! Auch mario. Må være no drit å våkne opp på den måten Thea: dit egentlig ID er kanskje d beste... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Thea: dit egentlig ID er kanskje d beste... Er ikke 18 enda. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Trodde ikke jenter trengte leg. Er vel bare for dere å vise titz'a lol. Hvertfall hvis BBC er dørvakt. LoL. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvis jeg i det hele tatt kommer inn, må jeg ta nattbussen hjem alene for alle andre bor på vestkanten. Kommer til å pisse på meg, er jo så liten og lett å drepe Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nattbuss til Oslo øst er kjipe greier.. Et gammelt speidertriks for å komme inn på byen er å ta av seg ytterklær osv, legge det i vesker dere jenter går i og late som du allerede har vært inne. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 finnes det noen bedre filmer enn disse? nope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg