-Jungeldyret Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Liker "Den Siste Samurai" jeg! Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Liker "Den Siste Samurai" jeg! Litt stor forskjell på den og Hero. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Home sweet home! Ingen ting som er bedre en og nerde forann datan etter og ha vært borte i 2 dager Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Home sweet home!Ingen ting som er bedre en og nerde forann datan etter og ha vært borte i 2 dager WB Haddis =) Hero var bare...WOW fror mitt vedkommende. Likte filmen meget bra jeg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Anyway, var det noen som så filmen Hero i går? Eller har sett? Den gikk på canal+ film 1 (elns) i går. Kinesisk film om borgerkrigen i Kina. Skjønte ikke en dritt av handlinga men det var noen sinnsykt kule kampscener der. Kongen av Qin var den mest hensynsløse av alle de syv statsoverhodene som kriget mot hverandre. Han var truet av de tre snikmorderne du møter i filmen.. Sky, Brukne Sverd og Flygende Snø. Han lovte rikdom, makt++ og en privat audiens til med kongen til den som drepe disse tre snikmorderne. Til slutt kommer det en kriger som heter Navnløs og sier han har drept de tre. *SPOILER* Mens kongen sitter og hører på hvordan han tok livet dems så skjønner han at noe ikke stemmer...det er noe i historiene hans som ikke er helt sant. For hver av de tre Navnløs drepte får han komme nærmere kongen, og han har med seg våpnene deres som bevis. Det er planen hans. Han skal komme nær nok kongen slik at han kan drepe ham. Men kongen avslører planen hans og skjønner at han ikke drepte de tre...det hele var en konspirasjon dem imellom og de ga ham våpenene sine. Kjapp gjennomgang. Håper ting klarnet litt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hero er en dritbra film, med en serriøs handling som man må tenke hardt for å få med seg..Likte filmen! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ugh. Arbeidsgiveren la meg akkurat ned i bakken så nå er jeg full av gjørme. Ugh. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hva er egentlig dette styret med hu dama med silikonrumpa? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jøvlig gøy å gå med avisa drita. LoL. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) hva er egentlig dette styret med hu dama med silikonrumpa? Det er ufint... Ser disproporsjonert ut... Edit: Ja. Endret 4. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Sånn får jeg til jul! EDIT: God morgen! Har vært våken i hele et kvarter nå! Endret 4. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er poenget med å vite hva man får til jul?... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er poenget med å vite hva man får til jul?... Vel, man slipper å få noe man ikke bryr seg det minste om. Og ingen av foreldrene mine klarer å bestille noe på nettet, så... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) [imgggg]http://images.nomadworld.com/products/zentouch/images/zentouchpix2.jpg[/img] Sånn får jeg til jul! Det får kanskje jeg og Håper jeg Endret 4. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Kyllinger. iPod for TEH WIN111!11! Mini-iPod, da! Endret 4. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Zen micro er bedre en mini da... Syns jeg... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg liker ikke iPod, jeg. Spesielt ikke Mini. Mer penger for færre funksjoner. Selv om de store iPodene har flere funksjoner enn Zen Touch, koster de mer og holder ikke ut like lenge. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvorfor kjøper du Touch? Billig og 20 GB? Den er jo grundig stor.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg