Acrid Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Argh... Jeg vil ha en god natts søvn for en gang skyld! Jeg vil ha mine 8 fuckings timer!! *spise banan i raseri* Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Får som regel mine 8-9 timer. Går utover resten av tingene jeg burde gjøre utover dagen men. Vekkerklokka slås forsiktig av og dyna trekkes over hodet igjen. uten god søvn duger man ikke Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Enigma!! hmm på tide å sove... Edit: Dere som har søvnproblemer. Prøv og legg dere i senga og sov for en gangs skyld.. Hva enn som skjer så er det ikke noe som er verre enn å stå opp igjen og poste her. Dere sovner tross alt etterhvert uansett. Endret 4. desember 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Mmmhmmm..... tror eg spiller litt nfsu2. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 omg hy hva tror derfre lol hehe lol jeg sov nesten fra meg jobb lol hade Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hehe. Ka jobber du med? Nei....eg tvinger meg til sengs. Godnatt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) GoD mOrNiNg FoLkS. kaffen ferdig m/kopp og katter kasta ut Edot: homo slmilrey Endret 4. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 herregud hvor lenge skal dere sove da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Mmm, ser ut som vi er alene her Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Trenger hjelp fort!! Hvilken cpu passer til denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123079&s=sc ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Trenger hjelp fort!!Hvilken cpu passer til denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123079&s=sc ? 462 opp til 3000+ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 God mornings folkens! Nå er jeg trøttc som f. Får ikke sove heller. Anyway, var det noen som så filmen Hero i går? Eller har sett? Den gikk på canal+ film 1 (elns) i går. Kinesisk film om borgerkrigen i Kina. Skjønte ikke en dritt av handlinga men det var noen sinnsykt kule kampscener der. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Vet noen om noen norske servere til HL2 DM? edit: Ja ehs5, jeg har sett den. Forstod ikke noe særlig selv. Bare jeg hadde kunnet kinesisk. Endret 4. desember 2004 av robB Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet noen om noen norske servere til HL2 DM? edit: Ja ehs5, jeg har sett den. Forstod ikke noe særlig selv. Bare jeg hadde kunnet kinesisk. Det var jo teksta da men, men. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Anyway, var det noen som så filmen Hero i går? Eller har sett? Den gikk på canal+ film 1 (elns) i går. Kinesisk film om borgerkrigen i Kina. Skjønte ikke en dritt av handlinga men det var noen sinnsykt kule kampscener der. Jeg ble skuffa når jeg så den. Anyway.. Hater å bli vekka på lørdags morran. Dem må jo tro at jeg legger meg rett etter barnetv når dem vekker meg halv elve. Slappe av med Cs: Source Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 skal kjøpe bukse i dag! for første gang, noen butikker og annbefale??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg