Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*blablabla*

Hva gjør egntlig dere andre på denne tiden av døgnet?

Jeg sitter å prøver å få til linux for første gang i mitt liv :) Ganske morro, men mangler ett program slik at jeg kan få inn alle de andre programmene jeg skal ha inn :cry:

Fett, mulig jeg slenger inn linux på den nåværende maskinen når jeg kjøper ny utpå nyåret :)

 

Skal du sette opp server da eller?

Lenke til kommentar

boxen jeg har nå skal først og fremst være en "øve box" som jeg skal bruke til å lære.. Etter det skal jeg sette opp server på en nettcafe som er omtalt som "Norges beste" i avisene. Men målet er vel å bruke kun linux til sommeren... Men akkurat nå skal jeg få i gang aMSN før jeg legger meg... Og da må jeg finne ett h***** dritt program som jeg f** ikke finner... *grmpfh* :roll:

Lenke til kommentar
Tja, vetikke om det er så trist egentlig jeg, synes egentlig det er fint at de to holder på, selv om de ikke gjør stort. Vetikke hva jeg skal synes jeg.

Er bare lettere forvirret. :)

Ikke trokk på andre tær, man får fort vite konsekvensene av det :\

Men på den andre siden...jah, du vet :shrug:

 

 

Jeg legger meg. Madammen-tid i morra. Gleder meg som en unge 8).gif

 

Da avslutter vi dagen med Bill Withers - Ain't No Sunshine (when she's gone) :love:

Lenke til kommentar
Tja, vetikke om det er så trist egentlig jeg, synes egentlig det er fint at de to holder på, selv om de ikke gjør stort. Vetikke hva jeg skal synes jeg.

Er bare lettere forvirret. :)

Ikke trokk på andre tær, man får fort vite konsekvensene av det :\

Men på den andre siden...jah, du vet :shrug:

De får bare holde på.

Kan fortsette å være god venn med begge to jeg. :)

Lenke til kommentar
Hva gjør egntlig dere andre på denne tiden av døgnet?

Jeg kom nettopp hjem, og nå har jeg lest mange sider med helt idiotisk avatarpreik. SO3-kvaliteten synker hver gang jeg forlater huset og prøver å være sosial. Det er vel like greit at jeg kjøper meg dyre tøfler, for jeg kan tydeligvis ikke forlate huset mer.

 

Artig Mythbusters idag, Titanic-episoden. Det showet er bare helt woot. Anyway, time for bed, men først kan jeg vise bilde av den nye MP3-spilleren jeg fikk til bujsdagen:

zentouchpix2.jpg

Lenke til kommentar

Åh endelig er folk gått hjem og jeg får være her i fred. Sinnsykt hvor mye stress det blir når det er julebord her. Bare 2-3 uker til med den her fanskapen så kan jeg roe ned... Noen andre har problemer med at det gikk tregt her? Mulig at det er serveren som tar backup, men det gikk som sirup og loade hw ei stund.

 

litt over to timer igjen, så er det film ->så seng... Om jeg ikke har fått ned Pirates. Da blir det litt captn Term igjen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...