Fredrik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Valgerd er for et lovforslag om å forby alle actionfilmer uansett, så Arnold kan bare drite og dra. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Valgerd er for et lovforslag om å forby alle actionfilmer uansett, så Arnold kan bare drite og dra. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min er tøffest! Ornt´lig julestemning! sånn driter avartaren min etter den har spist Carl M. lol Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Valgerd er for et lovforslag om å forby alle actionfilmer uansett, så Arnold kan bare drite og dra. *ler så jeg rister* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som vet hvor man får tak i sann maske alla han i freddy vs. jason, hannibal og gitaristen i slipknot? Eventuelt hvor? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som vet hvor man får tak i sann maske alla han i freddy vs. jason, hannibal og gitaristen i slipknot? Eventuelt hvor? Lage selv? Tror jeg skal spille litt CS: S, vil noen andre som vil spille, så add meg på msn, så avtaler vi tid og sted Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 lol, den dagen action filmer ikke er tillatt i norge så flytter jeg ass. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 lol, den dagen action filmer ikke er tillatt i norge så flytter jeg ass. eneste som blir tillatt er pro-kristendomsfilmer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Da må jo "end of days" være midt i blinken! Lenke til kommentar
piit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Valgerd er tingen, ja. Blir hun aldri lei av å bli mobbet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Snakket nettopp i en time med hun jeg likte / (liker litt forsatt tror jeg). Hun sa plutselig så veldig mye om seg selv, som hun egentlig har sagt indirekte før, men sånne spesielle ting som nesten ingen vet. Også er hun visst litt på dealern med en annen fyr, noe jeg synes er hyggelig for dem og alt sånt. Uff, blir aldri klok på dette jeg. Tror ihvertfall jeg skal være god venn med henne en stund til. Eller noe i den duren ja... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 I hear ya Goophy.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tja, vetikke om det er så trist egentlig jeg, synes egentlig det er fint at de to holder på, selv om de ikke gjør stort. Vetikke hva jeg skal synes jeg. Er bare lettere forvirret. Videoen til Armand van Helden - Hear My Name er forresten bare syk... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tror jeg legger meg nå... *vurdere* Ja, jeg gjør det. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Faen, kommer alltid inn i en fin døgnrytne i løpet av uken bare så jeg kan sabotere den på Fredager *Se et par Friends-episoder til* Hva gjør egntlig dere andre på denne tiden av døgnet? Endret 4. desember 2004 av suzze Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tenker... Jeg er faktisk litt glad nå, aner ikke hvorfor. Også ser jeg på PBR, det er moro. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 "Mmmmm, kokt lavalampe... gaaah, nam!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg