tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min verver soldater med fingeren i nesa. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hm... han sier jo gay oftere på tre minutter enn jeg åpner munnen på en hel dag!Gay. lol ! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min avatar er best.. Pøh!.....min spiser sånne til frokost . ostekake også Min invaderer land for å lete etter våpen som ikke finnes. Dessuten spiser apen min både peanøttsmør og juletrær på brødskiva til frokost... Knuser din! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 so what....min spiser jo det som er i magan din, overråvdyr Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Pøh!.....min spiser sånne til frokost . ostekake også . Min gleder seg til jul. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Denne tråden begynner å gå tom for nye ideer. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kjeder vi oss i dag? Tror det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Denne tråden begynner å gå tom for nye ideer. Pøh! Dette kan da ikke være mer en den trettisjette gangen vi snakker om hvor hardt avatarene våre eier hverandre! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Denne tråden begynner å gå tom for nye ideer. Pøh! Dette kan da ikke være mer en den trettisjette gangen vi snakker om hvor hardt avatarene våre eier hverandre! Sant nok. Og btw; avartaren min er best. ...Om ikke dette tar seg opp, kubber jeg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Denne tråden begynner å gå tom for nye ideer. Pøh! Dette kan da ikke være mer en den trettisjette gangen vi snakker om hvor hardt avatarene våre eier hverandre! Sant nok. Og btw; avartaren min er best. ...Om ikke dette tar seg opp, kubber jeg. pøh...din hakke lue engang :lol: *peke* min har lagrennsoprtensvenner lue som betyr at den er sprek! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Min er tøffest! Ornt´lig julestemning! Endret 3. desember 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tror det. Jeg vet. Nikkor: D shr lzm ingtng. D r zuprdQt hr! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min er tøffest! Ornt´lig julestemning! sånn driter avartaren min etter den har spist Carl M. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 D shr lzm ingtng. D r zuprdQt hr! Ord. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nå skjelver dere i buksene tenker jeg. Valgerd er her, og hu eier dere alle. *k9z* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvis det er noen som eier noen så er det jo klart arnold.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 D shr lzm ingtng. D r zuprdQt hr! Ord. *svelge mange ganger* *miste pusten* *slutte med fjorttisspeak* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min er tøffest! Ornt´lig julestemning! sånn driter avartaren min etter den har spist Carl M. Lyrics... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg