Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 syns du nevner linja di hele tia jeg Jeg gjør det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) *hvisrkre noe om å trekke en fiber fra b|real og hit og stjele hele linja hans* *mumle noe om at lommeboka til Lufen en stor* Endret 3. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *hvisrkre noe om å trekke en fiber fra b|real og hit og stjele hele linja hans* *mumle noe om at lommeboka til Lufen en stor* *mumle noe om at jeg bare hacker DNB jeg* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hm... han sier jo gay oftere på tre minutter enn jeg åpner munnen på en hel dag! Gay. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Wow, jeg var ikke på forumet i hele går! Ny rekord hvis du ser bort fra ferie tror jeg. Har nemlig funnet igjen IL2 sturmovik og så låner jeg rainbow six 3: Raven Shield av en kompis. Lurer på hvordan jeg hadde vært nå hvis jeg ikke hadde hatt baskettreninger 3 dager i uka. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ok...Hvorfor i alle dager er det 5 cd'er i HL2 coveret mitt? Er ikke det litt damn mange? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hihi, nå sitter jeg f**n meg på linux med en liten box jeg har fått av en kompis Litt små uvant men dette kan jeg venne meg til! Utrolig raskt og lekkert å se på! Eneste er at det er forbanna vanskelig å legge inn programmer sånn en gang i blant Sliter med å få lagt inn irssi og aMSN men skal se om jeg finner noe om det forumet! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ok...Hvorfor i alle dager er det 5 cd'er i HL2 coveret mitt? Er ikke det litt damn mange? fordi du har cd-versjon og ikke dvd-versjon Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) *Ønske seg terrabit Internett-linje.* Brute force over nett er nytteløst. Edit: Åja. Endret 3. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ok...Hvorfor i alle dager er det 5 cd'er i HL2 coveret mitt? Er ikke det litt damn mange? fordi du har cd-versjon og ikke dvd-versjon Herre... Er det mulig?! Jeg som skulle kjøpe dvdversjonen... Må lære meg å bruke øynene når jeg kjøper spill...pinlig... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 tja. en rnde til med DoW så tar vi kvelden ingen andre med dawn of war her? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *Ønske seg terrabit Internett-linje.* Brute force over nett er nytteløst. Edit: Åja. *ønske seg terrabit Internett-linje til jul* Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hm... han sier jo gay oftere på tre minutter enn jeg åpner munnen på en hel dag!Gay. lol! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Her var det særdeles dødt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Her var det særdeles dødt. det gjorde jeg også. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min avatar er best.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Min avatar er best.. Pøh!.....min spiser sånne til frokost . ostekake også Endret 3. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min avatar er best.. Pøh!.....min spiser sånne til frokost . ostekake også Min invaderer land for å lete etter våpen som ikke finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg