Prizefighter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 /me glemmer alt rundt seg og snurrer Led Zeppelin - How many more times. Oh yeah, same shit here bro.... chill saker altså. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Wb b-real. Kjeder meg. Siden min søster skal bo med oss i 1.5uke så sitter det en ensom 100mbit linje hos de og siden eg er så grei så lot eg meg frivillig dra bort og passe på den mens de er her. En kompis kommer hjem på søndag og da kommer han og henter meg så skal vi sikkert ha en 1.5uker lang lan med flere venner. *glede seg* *brenne ut greier "worth keeping* *slette og tømme hdd'ne* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 /me glemmer alt rundt seg og snurrer Led Zeppelin - How many more times. Oh yeah, same shit here bro.... chill saker altså. Indeed. Led Zeppelin - Lemon Song er slettes ikke verst heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Takk mario. I det minste noen bryr seg.. Nei skal få rasket på meg noen klær og hoppet meg over til grotta, se en film eller.no.... Jeg tror faktisk at jeg har fått muskler når jeg så meg i speilet i dag...virker jo nesten trent En annen ting som er en gledens nyhet er at vi har fått 1 ukes ekstra juleperm :woot: Befal skal på kurs og vi slipper tjeneste Mario, kjedsomhet er en sykdom. Du må helbredes!! *tafsepå* Endret 3. desember 2004 av B|Real Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Wb b-real. Kjeder meg. Siden min søster skal bo med oss i 1.5uke så sitter det en ensom 100mbit linje hos de og siden eg er så grei så lot eg meg frivillig dra bort og passe på den mens de er her. En kompis kommer hjem på søndag og da kommer han og henter meg så skal vi sikkert ha en 1.5uker lang lan med flere venner. *glede seg* *brenne ut greier "worth keeping* *slette og tømme hdd'ne* Jeg vil også sitte på 100mbit! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 nerdVANNA: Ser du er her inne å kikker nå, så jeg tenke jeg kunne stille deg et spørsmål om Blender 3D: Hvordan bruker jeg fur? Mener du å lage pels? Statiske partikler. En liten guide om statiske partikler. Bare send en PM, eller legg meg til på MSN hvis du trenger mer hjelp. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ahpadt, bli med ned på jobben til pappa imorgen. De har 100mbit på deling i bygningen, er ingen der imorgen... Nede i Asker sentrum. Rådhuset deler forresten 100mbit ut til alle som vil via WLAN. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ahpadt, bli med ned på jobben til pappa imorgen. De har 100mbit på deling i bygningen, er ingen der imorgen... Nede i Asker sentrum. Rådhuset deler forresten 100mbit ut til alle som vil via WLAN. *dra med pcen ut i snøen* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ada bada! elns. Blir sikkert fett i begynnelsen mens så blir man lei. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmm.. *savne internetten på oslolan* Nå kjeder jeg livet av meg. har spilt cs:s i 7 timer *lei* Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmm.. *savne internetten på oslolan*Nå kjeder jeg livet av meg. har spilt cs:s i 7 timer *lei* det er masse timer , spiller Jedi academy jeg morro Nick : KoKKos eller {>TDM<}Chris 1 on 1 ? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det er så idiotisk... Brønnøysund får UMTS før folk utenfor byen får bredbånd. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmm.. *savne internetten på oslolan* Den dritten der er ikke mye å savne. Savner min gamle ISDN mer enn den linja der. MAKAN! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *hviskre noe om 10mbit* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *Skrike noe om Telenor Basic og hat* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmm.. *savne internetten på oslolan* Den dritten der er ikke mye å savne. Savner min gamle ISDN mer enn den linja der. MAKAN! Den funka som bare rakern etter at de bytta den ene delen, men før det så sugde den hestemøkk. 1gb/s er jo ikke galt det Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *hviskre noe om 10mbit* *Hviske noe om 64kbps* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *hviskre noe om 10mbit* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *hvisrkre noe om å trekke en fiber fra b|real og hit og stjele hele linja hans* Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *hviskre noe om 10mbit* *Hviske noe om 64kbps* syns du nevner linja di hele tia jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg