Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Truse? Hvor? Inni der. Du må bruke gravemaskin og tang for å få den ut Okei, nå ga du meg et mentalt bilde av hu dama i doggystyle med ei gravemaskin opp i rompa Med en same med tang i handa... (jeg er halvsame selv ) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noen som har tips til hvordan man får nyse? Er forkjølet, men får ikke nyse. Har hatt lyst til å nyse i 3 dager nå,konstant, men det går bare ikke Lenke til kommentar
piit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noen som har tips til hvordan man får nyse? Er forkjølet, men får ikke nyse. Har hatt lyst til å nyse i 3 dager nå,konstant, men det går bare ikke Sniffe pepper? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noen som har tips til hvordan man får nyse? Er forkjølet, men får ikke nyse. Har hatt lyst til å nyse i 3 dager nå,konstant, men det går bare ikke Tannpirker langt fan oppi nesa.... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Slå deg selv i nesa, virker det ikke skal du få en pistasjenøtt av meg i posten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jah, da var det helg og B|Real er tilbake for å spre hat og frykt blandt alle forumbrukerene... Finner ikke kabelen til kameraet mitt. Fattern har ryddet på rommet mitt mens jeg har vært borte og jeg finner serriøst ingenting! :\ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noen som har tips til hvordan man får nyse? Er forkjølet, men får ikke nyse. Har hatt lyst til å nyse i 3 dager nå,konstant, men det går bare ikke se på på taket i lyset. vet ikke hvorfor det skulle funke, men det funker ofte sikkert bare psykisk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lyset i taket kanskje? Men det funker ja...legg hodet bakover og se opp på lyset. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 se på på taket i lyset. vet ikke hvorfor det skulle funke, men det funker ofte sikkert bare psykisk. Går ut fra at du mente lyset i taket, og nei - det er ikke psykisk. Det er en sånn slags feilkobling i hjernen, som en fjerdedel av befolkningen har, som gjør at du nyser når du ser sterkt lys. (Dvs, det sa i det minste Illustrert Vitenskap. ) Uansett, jeg synes det er kjempekjekt, for hvis jeg får en følelse av å måtte nyse litt ser jeg på sola og setter i gang prosessen mye fortere. Det er dritdigg. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nyser _alltid_ når jeg går ut (hvis det er sol.) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det med å se på sola funker ikke for meg. Er sikker for smart Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 http://www.b-real.net/pixs/mil.no/100_6325.jpg Så artig man har det i militæret for tiden Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg hadde ikke følt meg trygg rundt han kar'n. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bra du minner meg på å se Full metal jacket Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Haha.. lyset i taket ja *rote* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg hadde ikke følt meg trygg rundt han kar'n. Hva tror du jeg gjør? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skal bysselalle tidlig i kveld kjenner jeg... *gjesp* "My lele is at attention." Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) "My lele is at attention." Roses are red Violets are blue You read bash.org I DO TOO! (Tror jeg.) Endret 3. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 nerdVANNA: Ser du er her inne å kikker nå, så jeg tenke jeg kunne stille deg et spørsmål om Blender 3D: Hvordan bruker jeg fur? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 /me glemmer alt rundt seg og snurrer Led Zeppelin - How many more times. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg