Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Må huske at 3 er midt på treet, da er altså 3+ litt over midt på treet. 3+ er en "ok" karakter om det ikke blir for mye av de. :)

Er ikke BARE denne tentamenen som er grunnlaget for karakteren.

Det er greit at det er midt på treet, men jeg ville aldri vært fornøyd med 3 i engelsk.

Forresten er det ikke midt på treet, det skal mye til å få 1. Trenker vi kaller 3/4 midt på treet jeg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En i klassen min skrev øggly istedenfor ugly på en engelsk-prøve. Alle i klassen holdt på å le seg ihjel... Det som er ganske sykt er at han trodde det skrives sånn også. Han er ikke den beste i klassen i engelsk for å si det sånn... ;)

Edit: Det var nå i 8. klasse.

Endret av -Nexus-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
FAEN jeg fikk en 3+ på egelsk tentamen!

kan faen ikke skjønne hvorfor, jeg hadde bare et par skrivefeil og fikk trekk fordi det jeg hadde skrevet ikke stemte godt nok med opgava liksom. skull jo faen meg skrive 4sider om hva jeg var stolt over i kulturen min i forhold til den i afrika, etter jeg hadde lest et sånt hefte.

Hihi, fikk 5+ på den oppgaven i fjor.

Lenke til kommentar
pleier liksom å få 5 i engelsk da :no:

Noen lærere dømmer dessverre etter hva de liker eller ikke. Derfor har det alltid vært min strategi å finne ut hva lærerens politiske synspunkt etc. er for å kunne skrive slik den læreren liker. Det funker forresten som bare faen. :)

Jepp, USA-kritisk materiale fungerer som bare det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...