tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Må huske at 3 er midt på treet, da er altså 3+ litt over midt på treet. 3+ er en "ok" karakter om det ikke blir for mye av de. Er ikke BARE denne tentamenen som er grunnlaget for karakteren. Det er greit at det er midt på treet, men jeg ville aldri vært fornøyd med 3 i engelsk. Forresten er det ikke midt på treet, det skal mye til å få 1. Trenker vi kaller 3/4 midt på treet jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 tror en kamerat av meg fikk 0+ eller var det 0/1 på en prøve i naturfag på videregående. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tentament......What a load of CRAP!! Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Nexus: Er noe skikkelig kjent med det nicket, har du pleid å henge på pollutionband.com? Nope... Er ikke medlem der engang. Endret 3. desember 2004 av -Nexus- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har en kompis som fikk 0+ på en samfunnsfagsprøve. Hehe, han skrev bare kødd. Holdt på å le oss ihjel når vi leste igjennom den i etterkant. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 pleier liksom å få 5 i engelsk da Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 sånn da har jeg skrevet en lAAAANg post av kjedsomhet. En sjelden sak. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=338304 Les den, det tok tid å skrive Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) En i klassen min skrev øggly istedenfor ugly på en engelsk-prøve. Alle i klassen holdt på å le seg ihjel... Det som er ganske sykt er at han trodde det skrives sånn også. Han er ikke den beste i klassen i engelsk for å si det sånn... Edit: Det var nå i 8. klasse. Endret 3. desember 2004 av -Nexus- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 FAEN jeg fikk en 3+ på egelsk tentamen! kan faen ikke skjønne hvorfor, jeg hadde bare et par skrivefeil og fikk trekk fordi det jeg hadde skrevet ikke stemte godt nok med opgava liksom. skull jo faen meg skrive 4sider om hva jeg var stolt over i kulturen min i forhold til den i afrika, etter jeg hadde lest et sånt hefte. Hihi, fikk 5+ på den oppgaven i fjor. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 pleier liksom å få 5 i engelsk da Noen lærere dømmer dessverre etter hva de liker eller ikke. Derfor har det alltid vært min strategi å finne ut hva lærerens politiske synspunkt etc. er for å kunne skrive slik den læreren liker. Det funker forresten som bare faen. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 pleier liksom å få 5 i engelsk da Noen lærere dømmer dessverre etter hva de liker eller ikke. Derfor har det alltid vært min strategi å finne ut hva lærerens politiske synspunkt etc. er for å kunne skrive slik den læreren liker. Det funker forresten som bare faen. Jepp, USA-kritisk materiale fungerer som bare det Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmm, engelsk læreren min hater meg visst... får bare dritt karakterer av han(dritt som i 2-3 karakterer lavere enn både ungdomsskole og eksamen fra ungdomsskole :/ ) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 http://www.stud.ntnu.no/~johanknu/gallerie...iginal/word.jpg hehe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 LOL Prøv å gå inn på http://liverpoolfc.hu/seggoftheyear/ Den ble vist litt overbelasta i går (dama med silikon rompa/cam whore) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 http://www.stud.ntnu.no/~johanknu/gallerie...iginal/word.jpg hehe Old, men funker hver gang. :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har en kompis som fikk 0+ på en samfunnsfagsprøve. Hehe, han skrev bare kødd. Holdt på å le oss ihjel når vi leste igjennom den i etterkant. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Wee, Jeg ser Ghoost Busters på Pcen nå. Hadde glemt hvor "bra" dette er! "i aint afraid of no ghoosts!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jepp, USA-kritisk materiale fungerer som bare det Michael Moore-kritisk materiale: ikke så fullt så effektivt. 6 sider med slakt av F9/11, perfekt og veldig bra (if I may say so my self) engelsk, og fyren gir meg ikke 6er. Tragisk gjort, egentlig. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) tror det sto at det var 1,5mill som besøkte den der sia til natrium... Endret 3. desember 2004 av Carl M Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 LOLPrøv å gå inn på http://liverpoolfc.hu/seggoftheyear/ Den ble vist litt overbelasta i går (dama med silikon rompa/cam whore) Jeg er fremdeles full av imponade over at et så tynt kvinnemenneske kan ha en så gigantisk rompe. Jøje meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg