ace_ventuora Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Noen som føler for å låne meg en Steam konto? Føler en trang til å spille cs (skremmer meg selv litt), og cd'en som ligger her funker ikke lenger. Klag på karakteren din Sikkert en annen lærer som vil se på den annerledes. Endret 3. desember 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) *Masse sinte greier* Har du en digital utgave av oppgaven? Få se? tentamen betyr papir, også var jeg så smart at jeg kastan i raseri Endret 3. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) FAEN jeg fikk en 3+ på egelsk tentamen! kan faen ikke skjønne hvorfor, jeg hadde bare et par skrivefeil og fikk trekk fordi det jeg hadde skrevet ikke stemte godt nok med opgava liksom. skull jo faen meg skrive 4sider om hva jeg var stolt over i kulturen min i forhold til den i afrika, etter jeg hadde lest et sånt hefte. Ser ikke noe i veien med det. Jeg fikk 3+ på en Norsk-stil som svarte til 5, fordi jeg hadde bommet litt på problemstillingen. Men surt er det Endret 3. desember 2004 av suzze Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Litt teit problemstilling da, ikke alle er så fantastisk stolte av hardingfeler og fiske Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Slutt å gnåle, jeg fikk 2 på nynorsktentamen uten en jævla skrivefeil etter dagens nynorskstandarder. En annen lærer skulle rette den på nytt da. Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg fikk 5+ på matte-tentamen da! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 gratulerer nexus. skjer'a a folkens? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg fikk 5+ på matte-tentamen da! holy shit.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg fikk 5+ på matte-tentamen da! Well done. Hvilket klassetrinn? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg fikk 5+ på matte-tentamen da! u.skole eller vgs da? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 for å få 5 på mattetentamen på ungdomsskolen må man jo bare følge med i timene. på vgs er det litt verre... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 for å få 5 på mattetentamen på ungdomsskolen må man jo bare følge med i timene. på vgs er det litt verre... vell.... det er kanskje rett på almenn fag jeg fikk 6 på tentamen og jeg gjorde knapt en møkk mer enn akkurat det læreren sa ingen lekser eller noe gikk elektro Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg fikk 5- på norskprøve! Tipper snowdog_ går i taket når han leser dette. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Nå skal jeg løpe på svømmetrening! - Ønsk meg lykke til... Takk edit: Go'Jul Endret 3. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Gamer-guru: takker! suzze: 8. klasse Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Good morning! morn... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 FAEN jeg fikk en 3+ på egelsk tentamen! kan faen ikke skjønne hvorfor, jeg hadde bare et par skrivefeil og fikk trekk fordi det jeg hadde skrevet ikke stemte godt nok med opgava liksom. skull jo faen meg skrive 4sider om hva jeg var stolt over i kulturen min i forhold til den i afrika, etter jeg hadde lest et sånt hefte. er det liksom mulig og skrive fire sider om det når det ikke er noen ting jeg er stolt over i kulturen min?! blir så jævli iritert når jeg ikke skjønner helt hva jeg gjør galt. jeg mente at engelsk karakteren ikk ut på hovr god jeg er til å lese og skrive engelsk, ikke hvor flink jeg er til å dikte opp skit om kulturen min!!! Må huske at 3 er midt på treet, da er altså 3+ litt over midt på treet. 3+ er en "ok" karakter om det ikke blir for mye av de. Er ikke BARE denne tentamenen som er grunnlaget for karakteren. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nexus: Er noe skikkelig kjent med det nicket, har du pleid å henge på pollutionband.com? Jeg fikk 2+ på mattetentamne, trodde jeg skulle dø. Har aldri fått svak fire engang når det gjelder matte også plutselig fikk jeg en toer. Og siden den teller som to karakterer ender jeg opp med tre'er i matte Haddde ikke noen mattetimer i to uker før tentamen, det var mildt sagt ikke lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg