Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FAEN jeg fikk en 3+ på egelsk tentamen!

kan faen ikke skjønne hvorfor, jeg hadde bare et par skrivefeil og fikk trekk fordi det jeg hadde skrevet ikke stemte godt nok med opgava liksom. skull jo faen meg skrive 4sider om hva jeg var stolt over i kulturen min i forhold til den i afrika, etter jeg hadde lest et sånt hefte.

Ser ikke noe i veien med det. Jeg fikk 3+ på en Norsk-stil som svarte til 5, fordi jeg hadde bommet litt på problemstillingen. Men surt er det :(

Endret av suzze
Lenke til kommentar
for å få 5 på mattetentamen på ungdomsskolen må man jo bare følge med i timene. på vgs er det litt verre...

vell....

det er kanskje rett på almenn fag

jeg fikk 6 på tentamen og jeg gjorde knapt en møkk mer enn akkurat det læreren sa

ingen lekser eller noe

gikk elektro

Lenke til kommentar
FAEN jeg fikk en 3+ på egelsk tentamen!

kan faen ikke skjønne hvorfor, jeg hadde bare et par skrivefeil og fikk trekk fordi det jeg hadde skrevet ikke stemte godt nok med opgava liksom. skull jo faen meg skrive 4sider om hva jeg var stolt over i kulturen min i forhold til den i afrika, etter jeg hadde lest et sånt hefte.

er det liksom mulig og skrive fire sider om det når det ikke er noen ting jeg er stolt over i kulturen min?! blir så jævli iritert når jeg ikke skjønner helt hva jeg gjør galt.

jeg mente at engelsk karakteren ikk ut på hovr god jeg er til å lese og skrive engelsk, ikke hvor flink jeg er til å dikte opp skit om kulturen min!!! :realmad:

Må huske at 3 er midt på treet, da er altså 3+ litt over midt på treet. 3+ er en "ok" karakter om det ikke blir for mye av de. :)

Er ikke BARE denne tentamenen som er grunnlaget for karakteren.

Lenke til kommentar

Nexus: Er noe skikkelig kjent med det nicket, har du pleid å henge på pollutionband.com?

Jeg fikk 2+ på mattetentamne, trodde jeg skulle dø. Har aldri fått svak fire engang når det gjelder matte også plutselig fikk jeg en toer. Og siden den teller som to karakterer ender jeg opp med tre'er i matte :cry: Haddde ikke noen mattetimer i to uker før tentamen, det var mildt sagt ikke lurt :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...