Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Nei, han har 4. Jeg har 3. Om du bruker 10000x10000 som oppløsning ja. Eller ipb skinnet. men han andre har f ikke 4 linjer... 5 i den orginale og dette.. edit: jeg mener dikky, ganske siker på det var han Endret 3. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *blah* dere krangel om signatur igjen ja. baj...stikker på skola. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Natta. Legger meg tidlig for once. Lurer på hvorfor Anette_ og tyskeren ikke har vært på forumet i dag? Opptatt med andre ting vet du Men fortell mer om han du skal date da Thea! Har ikke lest gjennom alt jeg har missa enda da... Tror kanskje jeg så SkyMarshall fra forumet på bussholdeplassen i går, men bare kanskje. Også så jeg kusina til Natrium på bussen senere... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 God morgen alle sammen! Deilig å begynne seint på skolen i dag Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 God morgen alle sammen!Deilig å begynne seint på skolen i dag Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skulle ikke ha døgna i natt. Var så ubertrøtt til morraen at jeg sovna. Nå misser jeg IT en :-/ Jaja. Får nesten stikke. Er sein allerede. Og trøtt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nei, han har 4. Jeg har 3. Om du bruker 10000x10000 som oppløsning ja. 1280x1024, med TestSkin (som alle burde bruke). Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Gah, jeg føler meg så utenfor. Alle bor jo i Oslo eller i Bergen. :\ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Svarte faen, nå har lydkortet herpa seg... *kjøpe nytt* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ÅÅÅ som jeg hater nynorsk. Det gitt rett i dass på tentamen i dag Sugne oppgaver, endte opp med 1,5 siders stil om masse piss :S Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 TestSkin var digg. Men i Testskin kommer jeg akkurat ned på 4 linjer. Jaja. Whutever. Skippa siste timen på skolen i dag og har allerede dratt 12 brune inn i kjøleskapet Tror jeg legger meg og sover litt så det blir fortere kveld. Rotflmao. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Her var det stille.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Gah, jeg føler meg så utenfor. Alle bor jo i Oslo eller i Bergen. :\ Jeg bor ikke i noen av delene, men bor veldig nærme Bergen. Så du er ikke alene. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sitter og hører på Falco. Det er så vanvittig dårlig musikk at jeg ikke vet hvordan jeg skal reagere... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) TestSkin var digg.Men i Testskin kommer jeg akkurat ned på 4 linjer. Jaja. Whutever. Skippa siste timen på skolen i dag og har allerede dratt 12 brune inn i kjøleskapet Tror jeg legger meg og sover litt så det blir fortere kveld. Rotflmao. Nå, derimot, har du 5 linjer. Fy! Endret 3. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *gjeesp* *trøtt* *sulten* *pissetrengt* Ka skjer? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *gjeesp* *trøtt* *sulten* *pissetrengt* Ka skjer? Sov. Spis. Piss. Ingenting, kom nettopp hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) FAEN jeg fikk en 3+ på egelsk tentamen! kan faen ikke skjønne hvorfor, jeg hadde bare et par skrivefeil og fikk trekk fordi det jeg hadde skrevet ikke stemte godt nok med opgava liksom. skull jo faen meg skrive 4sider om hva jeg var stolt over i kulturen min i forhold til den i afrika, etter jeg hadde lest et sånt hefte. er det liksom mulig og skrive fire sider om det når det ikke er noen ting jeg er stolt over i kulturen min?! blir så jævli iritert når jeg ikke skjønner helt hva jeg gjør galt. jeg mente at engelsk karakteren ikk ut på hovr god jeg er til å lese og skrive engelsk, ikke hvor flink jeg er til å dikte opp skit om kulturen min!!! Endret 3. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 "Insolent fool! How dare you question the textbook?! The textbook never lies! The textbook NEVER LIES!!" Kjenner du deg igjen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *Masse sinte greier* Har du en digital utgave av oppgaven? Få se? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg