Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så tidlig? Enda så mye igjen og finne på. Vel i hvert fall her om ikke annet. Og om det har snødd enda en gang i dag når jeg kjører hjem fra jobb så kommer jeg til å ta livet av noen. Var ute og måket i 2 timer i går. 5 timer tilsammens de site 5 dagene. Deilig og komme hjem fra ferie i 25 varmegrader til dette alså . Blæh

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt, får du sove lettere i andre byer? :D

 

Er jo på jobb jeg så skal ikke legge meg med det første i hvert fall

 

Sitter med en tanke om å lage meg mat nå.. noen forslag... tenker på en eller annen sandwich av noe slag. Roastbeef hadde jeg i går... kanskje reker... om vi har ferske

Endret av Term
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt, får du sove lettere i andre byer? :D

 

Er jo på jobb jeg så skal ikke legge meg med det første i hvert fall

 

Sitter med en tanke om å lage meg mat nå.. noen forslag... tenker på en eller annen sandwich av noe slag. Roastbeef hadde jeg i går... kanskje reker... om vi har ferske

Hehe jepp, men her blir jeg sittende oppe og glane og stirre :(

Sitter bare og hører på musikk, bedre tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Nei får gå ganske mye i fred når jeg er nesten 2 m høy og de jævlene der nede er jo 2 hoder mindre enn meg. Men var ikke noe problem for meg på damesiden. Samme effekt på dem, bare at de ble heller tiltrukket av jeg var høy. Men vanskelig å finne noen som var spes fin. Mange er jo litt rund der nede.

Lenke til kommentar
Nei får gå ganske mye i fred når jeg er nesten 2 m høy og de jævlene der nede er jo 2 hoder mindre enn meg. Men var ikke noe problem for meg på damesiden. Samme effekt på dem, bare at de ble heller tiltrukket av jeg var høy. Men vanskelig å finne noen som var spes fin. Mange er jo litt rund der nede.

Hehehe. :!:

 

Crush babes: Hehe de er digge! :dribble:

 

Nei eg går og legger meg. Skulle lagt meg for lenge siden. :hrm:

 

G natt.

Lenke til kommentar

Natta, ble litt mye jobbing her en stund. kan ikke bare ha det slackt på jobb. Men litt over en time igjen så kan jeg dra hjem og se film

 

Skal ha en kompis komme over med playstationen sin så vi kan spille litt mer GTA:SA. Digger det spille. Også skal jeg skaffe meg Sid Meiers Pirates i dag. Gleder meg litt. Admiral Term is back :) Harrrrr

 

Men jeg digga Lima og Cuzco. Lima mest siden det var mest normale butikker og ikke så enormt mye turistboder som i cuzco. Og machu Picchu var helt sinnsykt. Ble helt lamslått der oppe ;) Var jo meste parten av ferien i høyder over 3000m

Endret av Term
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...