SupremeX Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Eg feis... Jeg klippet tåneglene mine i sted.. *tipse vg* Kjedelig torsdagskveld.. Fri i morgen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hallaoen term! Kordan var peru? Fortell! Edit: Godnatt syklon. Endret 3. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tihei! Noen andre som kjeder seg? Wtf 2 finne på omg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Så tidlig? Enda så mye igjen og finne på. Vel i hvert fall her om ikke annet. Og om det har snødd enda en gang i dag når jeg kjører hjem fra jobb så kommer jeg til å ta livet av noen. Var ute og måket i 2 timer i går. 5 timer tilsammens de site 5 dagene. Deilig og komme hjem fra ferie i 25 varmegrader til dette alså . Blæh Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Damn du var kjapp doggy Joda var helt knall den turen. Spist mye rart, sett mye rart og kjøpt mye rart Det mest rare jeg spiste der nede var vel helgrillet marsvin. Det var digg også Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Woohoi, enda flere våkne mennesker enn meg. Hvorfor får jeg aldri sove her i Bergen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tar kvelden. Snakkes.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg vet ikke helt, får du sove lettere i andre byer? Er jo på jobb jeg så skal ikke legge meg med det første i hvert fall Sitter med en tanke om å lage meg mat nå.. noen forslag... tenker på en eller annen sandwich av noe slag. Roastbeef hadde jeg i går... kanskje reker... om vi har ferske Endret 3. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg vet ikke helt, får du sove lettere i andre byer? Er jo på jobb jeg så skal ikke legge meg med det første i hvert fall Sitter med en tanke om å lage meg mat nå.. noen forslag... tenker på en eller annen sandwich av noe slag. Roastbeef hadde jeg i går... kanskje reker... om vi har ferske Hehe jepp, men her blir jeg sittende oppe og glane og stirre Sitter bare og hører på musikk, bedre tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Bergen.....the city that never sleeps. Term: Det høres jo kult ut. Skjedde det noe spennende? Traff du noen fine damer? Ble du ranet osv.... :!: /me sitter og lar HTTrack laste crush babes for meg. Endret 3. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nei får gå ganske mye i fred når jeg er nesten 2 m høy og de jævlene der nede er jo 2 hoder mindre enn meg. Men var ikke noe problem for meg på damesiden. Samme effekt på dem, bare at de ble heller tiltrukket av jeg var høy. Men vanskelig å finne noen som var spes fin. Mange er jo litt rund der nede. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 SnowDOG_ : Crush babes? Sounds.....lovable Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nei får gå ganske mye i fred når jeg er nesten 2 m høy og de jævlene der nede er jo 2 hoder mindre enn meg. Men var ikke noe problem for meg på damesiden. Samme effekt på dem, bare at de ble heller tiltrukket av jeg var høy. Men vanskelig å finne noen som var spes fin. Mange er jo litt rund der nede. Hehehe. :!: Crush babes: Hehe de er digge! Nei eg går og legger meg. Skulle lagt meg for lenge siden. G natt. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Natta, ble litt mye jobbing her en stund. kan ikke bare ha det slackt på jobb. Men litt over en time igjen så kan jeg dra hjem og se film Skal ha en kompis komme over med playstationen sin så vi kan spille litt mer GTA:SA. Digger det spille. Også skal jeg skaffe meg Sid Meiers Pirates i dag. Gleder meg litt. Admiral Term is back Harrrrr Men jeg digga Lima og Cuzco. Lima mest siden det var mest normale butikker og ikke så enormt mye turistboder som i cuzco. Og machu Picchu var helt sinnsykt. Ble helt lamslått der oppe Var jo meste parten av ferien i høyder over 3000m Endret 3. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Her får dere to gullkorn å le av, imens drar jeg på skolen. Adiozez, teenzterz! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=338127 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=330226 Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Da tar jeg herved steget inn i Siste Ordet! Og for en dag å gjøre det på: har eksamen om 1t 40m . Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nei, han har 4. Jeg har 3. Om du bruker 10000x10000 som oppløsning ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg