Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I morgen skal jeg på date. Lenge siden jeg har datet fremmede. Er i sånne tilfeller jeg skulle bodd i Oslo og steppa inn for vedkommende i tilfelle sykdom. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har dere hatt tentamen i noe? Engelsk og norsk, nynorsk på mandag ferdig med alle forrige uke da var dagen ferdig Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I morgen skal jeg på date. Lenge siden jeg har datet fremmede. Pakistaneren eller finnen? Ingen av dem... Endte opp med en blåøyd gutt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hyl! Se hva wh1te har gjort med meg! Helt karakterløs og guffen! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 skal jeg på date i mårra? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 skal jeg på date i mårra? Døh, du er ikke den eneste blåøyde her Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hyl! Se hva wh1te har gjort med meg! Helt karakterløs og guffen! *knegg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hyl! Se hva wh1te har gjort med meg! Helt karakterløs og guffen! Gi meg 5 minutter til, så kan du sende inn bildet til "making a boyband" ... hirrhirr Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hyl! Se hva wh1te har gjort med meg! Helt karakterløs og guffen! Welcome Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hyl! Se hva wh1te har gjort med meg! Helt karakterløs og guffen! Du ble skjønn! Litt merkelige ører, da. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 skal jeg på date i mårra? Døh, du er ikke den eneste blåøyde her Knurrr Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I morgen skal jeg på date. Lenge siden jeg har datet fremmede. Hva med den blind-date snart? Med hvem sier du? *host* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hyl! Se hva wh1te har gjort med meg! Helt karakterløs og guffen! Gi meg 5 minutter til, så kan du sende inn bildet til "making a boyband" ... hirrhirr :!: I morgen skal jeg på date. Lenge siden jeg har datet fremmede. Kanskje det er meg? Nei, det er det ikke. Endret 2. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Pøh. Ikke skjønn for fem flate øre. Nei, er det noe jeg skal ha til jeg dør, er det skjegg. Å bli et karakterløst ansikt i mengden, nei takk. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Natta. Legger meg tidlig for once. Lurer på hvorfor Anette_ og tyskeren ikke har vært på forumet i dag? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jaggu! Du kan ikke kvitte deg med det barske skjegget, det går bare ikke... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Pøh. Ikke skjønn for fem flate øre. Nei, er det noe jeg skal ha til jeg dør, er det skjegg. Å bli et karakterløst ansikt i mengden, nei takk. Støtter deg der Vurderer faktisk å skaffe å spare litt selv... men er litt usikker på om et det er litt tidlig... dvs. at det ikke kommer "skiggelig" sjegg ennda. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Vurderer faktisk å skaffe å spare litt selv... men er litt usikker på om et det er litt tidlig... dvs. at det ikke kommer "skiggelig" sjegg ennda. Man skal spare en stund før det kommer skikkelig. Men du får prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen andre som melder seg frivillig til å være medlem av HW-s boyband? Hvis ikke tar jeg bare bilder fra RPP. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Noen andre som melder seg frivillig til å være medlem av HW-s boyband? Hvis ikke tar jeg bare bilder fra RPP. EDIT: må man kunne synge? Endret 2. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg