Dr3as Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 url er lik ipn din og så den porten du har satt opp i programmet, husk at du kanskje må fprwarde den porten om du sitter bak router Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dette tar vi ikke i SO3 (du sier jeg selv at den ikke skal spammes i..) Så, en liten oppfordring: READ THE FOOKING MANUAL!!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Døh, ta deg sammen Her anbefaler du et program... http://www.devilweb.org/webcam/webcam.html looks dead? Endret 1. desember 2003 av sparks Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og ostesmørbrødene blir best om du steker de i panna med mye smør under slik at det blir en gyllen skorpe med fett på undersiden. og jeg mener smør ikke margarin men ekte smør! noen vil vel spy av tanken men... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ok, nå ble jeg og sulten her. Prøv og gjett hva jeg skal lage meg Hint: Det har løk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ok, nå ble jeg og sulten her. Prøv og gjett hva jeg skal lage meg Hint: Det har løk. 1. Løksuppe 2. Løkgrateng 3. Løkkake 4. Løkbrød 5. Løkmos 6. Løkpai Am i right? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og dommerne var like fulle som du? :lael: Tja, så der, sang new yor new york sammen med en kompis. Herlig. Vi vant på innsatsen, en flaske rødvin hver. Men nå er ikke rødvin så digg da, men kjekt å ha Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kanskje han bare skal lage løk? Nå er det ikke lenge til The Julekalender! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 1. Løksuppe2. Løkgrateng 3. Løkkake 4. Løkbrød 5. Løkmos 6. Løkpai Am i right? Næh, hvordan i huleste viste du at jeg skulle lage meg løksuppe ? På nummer 1 også! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Næh, hvordan i huleste viste du at jeg skulle lage meg løksuppe ?På nummer 1 også! The Matrix has you, it's got eyes everywhere... *skummelt* Løksuppe eier forresten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dette tar vi ikke i SO3 (du sier jeg selv at den ikke skal spammes i..) Så, en liten oppfordring: READ THE FOOKING MANUAL!!! Kom fra rette personen o_O Jaja... Er sulten selv. Har ikke spist ordentlig mat i dag. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg bare fulgte HANS regler jeg, bare for å demonstrere litt vettu... Ironi ironi *trallalalaaa* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nei, gitt. Nå er det tid for trening dere! Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Trening? Det er jul nå *newsflash* Skal man sitte inne Men tror jeg stikker ned å lager meg noe mat, noen forslag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Potet mos med nakke kotteler. Anyways ka kan eg skrive her. Vel trenger ikke skrive at eg kjeder meg. Kan fortelle at eg har profil over meg på en eller annen nettsiden for single personer. man vet jo aldri. Og ja eg er desperat etter å elske noen. Er lei av å være alene. En kompis hadde major nedsig igår. Damen han har vært forelsket i ca 2 år sa til han på lørdag i fylla at hun ikke likte han som noe annet en bare en venn. Han hadde det ikke godt igår. Han snakket noe om å bli monk. Anyways netopp spilt sof2 og hadde 13 kills med bare kniv. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Klanen oppløst?! Kom jo egentlig aldri i gang vel.... Jaja, shit happens! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Mange vet vel hva jeg har posta tidligere. jeg ville spørre ei om ho ville bli bedre kjent med meg og resultatet var possitivt. Svaret var ganske greit. Ho lo litt i bakgrunnen, og sa at det var greit for ho. Ho virka ikke overbegeistra men, huff gruer meg litt til morgendagen. Et steg i riktig rettning. littrart siden jeg går i klassa henes å spørre om noe slikt kanskje men. isteden for å bare komme i prat med ho. Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå har jeg peppkerkaker! *se på the julekalender* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Da skjønner hun ihvertfall at du er interresert da ellers får du ha lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg