Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ikke noe flaut, bare dødskult minne. Det var en gang en liten araberjente og en norsk jente med fregner som ble med araberjenta hjem etter skolen en gang. De kjedet seg, og den norske jenta spurte om araberjenta hadde kysset noen før. Det hadde hun ikke. Så da kysset den norske jenta araberjenta. Det gikk en stund, og da mamma kom inn med vafler lå vi og jokket på hverandre.. og noen dager etter gikk vi fra hverandre til Max Mekker. En direkte flau sexopplevelse sparer vi til lille julaften, ok? Endret 2. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke noe flaut, bare dødskult minne. Det var en gang en liten araberjente og en norsk jente med fregner som ble med araberjenta hjem etter skolen en gang. De kjedet seg, og den norske jenta spurte om araberjenta hadde kysset noen før. Det hadde hun ikke. Så da kysset den norske jenta araberjenta. Det gikk en stund, og da mamma kom inn med vafler lå vi og jokket på hverandre.. og noen dager etter gikk fra hverandre til Max Mekker. "Weee" Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke noe flaut, bare dødskult minne. Det var en gang en liten araberjente og en norsk jente med fregner som ble med araberjenta hjem etter skolen en gang. De kjedet seg, og den norske jenta spurte om araberjenta hadde kysset noen før. Det hadde hun ikke. Så da kysset den norske jenta araberjenta. Det gikk en stund, og da mamma kom inn med vafler lå vi og jokket på hverandre.. og noen dager etter gikk fra hverandre til Max Mekker. En direkte flau sexopplevelse sparer vi til lille julaften, ok? Thats the spirit! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Max mekker? Nice story btw! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier det for 7 gang, DET KOMMER IKKE UT! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier det for 7 gang, DET KOMMER IKKE UT! Slutt og vær så jævla drittunge. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 En direkte flau sexopplevelse sparer vi til lille julaften, ok? Hva kommer på julaften da? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier det for 7 gang, DET KOMMER IKKE UT! Huff, forum, ikke mulighet for å presse det ut av ham heller... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Come on, BUNDY... =) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier det for 7 gang, DET KOMMER IKKE UT! Hehe, her er det rom for alternativ tolkning.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier det for 7 gang, DET KOMMER IKKE UT! Vær så snill? Om du sier det skal du få nakenbilder av søsteren til ahpadt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 En direkte flau sexopplevelse sparer vi til lille julaften, ok? Hva kommer på julaften da? Nissen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier det for 7 gang, DET KOMMER IKKE UT! *miste respekt* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier det for 7 gang, DET KOMMER IKKE UT! du satt og dro den, så kom moren din inn, også klarte du ikke å komme? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det gikk en stund, og da mamma kom inn med vafler lå vi og jokket på hverandre.. Haha, bra. Hvor gamle var dere? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 En direkte flau sexopplevelse sparer vi til lille julaften, ok? Hva kommer på julaften da? Nissen? Pulenissen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg sier det for 7 gang, DET KOMMER IKKE UT! du satt og dro den, så kom moren din inn, også klarte du ikke å komme? Han wanket, moren kom, det gjorde ikke han. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ...Og der var Brann ferdige med å overkjøre Malmø FF. 4-1 ble det. Heia Brann, heia Brann... Blod é tjokkare enn vann, heia Brann! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 En direkte flau sexopplevelse sparer vi til lille julaften, ok? Hva kommer på julaften da? Nissen? Pulenissen Nå stikker jeg snart ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg