Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) ja , goophy, jeg satt og wanka her, så kom hun inn og så kom jeg over gulvet(not)noe mye verre en det.. Wtf? Mora di busta deg mens du gjorde noe verre enn å sperme utover gulvet mens du så på syk bæsjefilm? Seriøst, fantasien min strekker ikke til her - du må gi et hint om hva det var. Det var ikke det som skjedde. men noe verre enn det.. men dere får det aldri ut av meg.. ALDRI edit: tar noe tilbake Endret 2. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Okay, nå må du bare si det. Du kan ikke si A uten å si B og C. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Okay, nå må du bare si det. Du kan ikke si A uten å si B og C. Neida, jeg bare tulla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 BULLS HIT! Si det, din bitch. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Okay, nå må du bare si det. Du kan ikke si A uten å si B og C. Neida, jeg bare tulla FFS, ingenting er for ille til å si her! Dere skjønner nok hva jeg mener. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bundy, send meg en PM, lover at jeg ikke skal sladre... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) BULLS HIT! Si det, din bitch. jeg MÅ ikke ^^ TheMasteR: lover du? :P Endret 2. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 BULLS HIT! Si det, din bitch. jeg MÅ ikke ^^ Vær så snill? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 BULLS HIT! Si det, din bitch. jeg MÅ ikke ^^ TheMasteR: lover du? :P Jada, Jeg looover... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Stoler ikke på dere Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jo, vær så snill. Du har rørt ved vår nyskjerrighet nå! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Stoler ikke på dere gi 1 god grunn da! Uansett hva det er så blir det glemt om en uke.... Endret 2. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kjem til å si det en eller annen gang uansett. Ellers hadde du ikke sagt det som utløste dette hysteriet her... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 BUNDY, du kan stole på meg, send meg en PM så jeg få høre nå da. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke hør på dem BUNDY! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeez, alle har jo glemt om kukostmøtet til Thea, du kan si det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Stoler ikke på dere gi 1 god grunn da? Uansett hva det er så blir det glemt om en uke.... Dere er nerder... Dere er dumme Dere har alltid vert sladdrehanker.. Dere mobber folk som er mindre enn dere Dere er dumme(nevnte jeg det?) Jeg stoler ikke på noen Jeg er så skammfull Jeg er ikke stolt av det Det blir lagt ut på internett Det kan bli rykter på internett Det kan bli krig pga det Det kan bli bekjempet Med hjerneskrympere Det kan bli lagt ut på netaviser og stuff Dere kan spore opp ipen min og ødelegger livet mitt dere er Ikke stolbare, siden jeg nesten ikke stoler på noen.. Dere overlever uten den informasjonen Ja, noen punkter kan bli sett som kødd. menmen Dere får leve med det Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeez, alle har jo glemt om kukostmøtet til Thea Ikke du! Endret 2. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Du kjem til å si det en eller annen gang uansett. Ellers hadde du ikke sagt det som utløste dette hysteriet her... Nei, jeg skulle bare pirre nyskjerrigheten deres... edit: noen har sendt meg pm... Endret 2. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg