Staalkontroll Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 W00t. Blir noen med på CS source seinere? #hw.no-clan ! Jeg blir med pm meg eller no... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg er med. Med to måneders CS-pause kan det bli artig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 For dere som ikke forsto: han gjorde det fordi første innlegg var forsvunnet i MANGE tråder i dag, og Ueland ba folk om å rapportere tomme tråder, derfor skrev han noe, og så rapporterte tråden. (Måten er kanskje teit). Derfor har han skrevet det. Man kan ikke rapportere et innlegg som ikke finnes. Derfor laget vedkommende et innlegg i tråden, som så ble rapportert. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) NEEEEEEEI!!! GLEMTE Å TA VARE PÅ HL2 SAVEFILA!!! edit: :realmad: Endret 2. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 NEEEEEEEI!!!GLEMTE Å TA VARE PÅ HL2 SAVEFILA!!! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 NEEEEEEEI!!!GLEMTE Å TA VARE PÅ HL2 SAVEFILA!!! *vente på owned-bilde* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 begynner å kjenne en smerte i magen nå... når jeg tenker meg om så har jeg ikke spist siden de to skivene til frokost.. *går å spiser* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 http://www.woodturnedcreations.com/Dud3...wall%20tape.jpg Hva f''' var dynamisk med det der? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 W00t. Blir noen med på CS source seinere? #hw.no-clan ! Hvis du har serveren oppe kl 12, halv ett i natt så kanskje.. Skal på juleball nå, det kan bli moro snakkes! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 W00t. Blir noen med på CS source seinere? #hw.no-clan ! Hvis du har serveren oppe kl 12, halv ett i natt så kanskje.. Skal på juleball nå, det kan bli moro snakkes! ÅÅ som jeg hater juleball. Svidd ris og ustekte kjøttkaer til mat. og de neste 5timene kan man bare surre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Best owned pict00r evarr! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvorfor er han liksom "eid", da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ungen er svart.. Adoptert? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Fordi ungen ikke er kaukasisk? (Sett at ungen ikke er adoptert) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mja, mannen er tydeligvis ikke faren til ungen. Hvorfor gjør det ham "eid", da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Mja, mannen er tydeligvis ikke faren til ungen. Hvorfor gjør det ham "eid", da? Meningen med bilde er vel sikkert at dama har pula med postmannen elns... *SNART KOMMER JULA TIL BLÅFJELL* Hvorfor må lillebror sprenge høytalera på tven? *irriterende* Endret 2. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Så saklige vi er. Jatt jatt. Endret 2. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mja, mannen er tydeligvis ikke faren til ungen. Hvorfor gjør det ham "eid", da? Meningen med bilde er vel sikkert at dama her pula med postmannen elns... Det var gjerne det morsomme med bildet, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg