Kasp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da var k700i på plass...Begynner og bli fult med mobiler her nå <---nisselue... Fikk den for ei uke sia, bra mobil, grattis Forresten, noen andre enn meg her som liker lefse med kanel og sukker? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Forresten, noen andre enn meg her som liker lefse med kanel og sukker? Ja. men syntes de beste er sånn lefse ting med smør og sukker som man får kjøpt ferdigsmurt i butikken Endret 2. desember 2004 av andesam Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Forresten, noen andre enn meg her som liker lefse med kanel og sukker? Ja. men syntes de beste er sånn lefse ting med smør og sukker som man får kjøpt ferdigsmurt i butikken Hehe, jepp. Var en gang jeg tok 12 pakker med tykklefser fra Kiwi som var 1 dag etter best-før datoen. Men synes hjemmelagde med smør, kanel og sukker er best Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 læfse med julesylte og sennep Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da har jeg vært og julehandlet til fattern, Xbox og Rallisport Challenge 2 (Og Halo2 til meg selv ). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da har jeg vært og julehandlet til fattern, Xbox og Rallisport Challenge 2(Og Halo2 til meg selv ). Glad i din far du... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 læfse med julesylte og sennep Hmm, må prøves til jul Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 læfse med julesylte og sennep Hmm, må prøves til jul Har du ikke smakt det? Da har du noe å glede deg til.. mmmmmmmSulten Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 har litt fobi mot all mat som har ordet "jul" i seg... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da har jeg vært og julehandlet til fattern, Xbox og Rallisport Challenge 2(Og Halo2 til meg selv ). Glad i din far du... Ikke så værst nei, skulle egentlig ha PSTwo og WRC4, men neida... Ikke mulig å få tak i. Og jeg vil ha GTA: SA Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 har litt fobi mot all mat som har ordet "jul" i seg... Julegrøt, julepynt, julemat, julegaver, juleglede, juleditt og juledatt Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kommer ikke gta:sa på pc en eller annen gang? eller skal spill produsentene sitte på det spillet i flere år... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Fy pokker, glemte pizzaen som sto i ovnen. Trodde den var gjennomsvidd, men så kom jeg opp og så at den var helt fin. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 har litt fobi mot all mat som har ordet "jul" i seg... Julegrøt, julepynt, julemat, julegaver, juleglede, juleditt og juledatt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kommer visstnok i mai\juni\juli... *glede seg* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 *glede seg hardere enn ZkedaR* Men da er jo gta:sa nesten utdatert... det burde komme sammtidig til alle plattformer Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kommer ikke gta:sa på pc en eller annen gang? eller skal spill produsentene sitte på det spillet i flere år... Har hørt to rykter: 1: Mars 2005 2: 3.kvartal i 2005 Don't ask Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 *glede seg hardere enn ZkedaR* Men da er jo gta:sa nesten utdatert... Ingen liker GTA serien bedre enn meg, har vel spilt VC i ørtihundervis av timer GTA:SA blir ikke utdatert av den grunn, det er jo ikke engang grafikkmessig bra idag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 kommer ikke gta:sa på pc en eller annen gang? eller skal spill produsentene sitte på det spillet i flere år... Det kommer nok like lenge etter PS2-release som Vice City gjorde. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Omg stikker ned på trening snart. *sterko el mano* W00t. Blir noen med på CS source seinere? #hw.no-clan ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg