Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 For dere som ikke forsto: han gjorde det fordi første innlegg var forsvunnet i MANGE tråder i dag, og Ueland ba folk om å rapportere tomme tråder, derfor skrev han noe, og så rapporterte tråden. (Måten er kanskje teit). Derfor har han skrevet det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 God morgen, godfolks! Jeg har ikke vært på skolen siden forrige fredag. Jealous? Nå har jeg vært syk ALTFOR lenge. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen som kan lage et 3D - tre...litt bobble aktig? Hvilken type tre? Juletre? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 God morgen, godfolks! Jeg har ikke vært på skolen siden forrige fredag. Jealous? Nå har jeg vært syk ALTFOR lenge. Nope, du har gått glipp av nytt stoff.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nope, du har gått glipp av nytt stoff.. Der tar du feil, jeg har nemlig lest i skolebøkene her hjemme! Sucker... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nope, du har gått glipp av nytt stoff.. Der tar du feil, jeg har nemlig lest i skolebøkene her hjemme! Sucker... Ha - Ha! Det har du ikke.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Natrium: Har du ikke en liten bror som kan gjøre drittarbeide? ellers så kan du jo bare streike hvis det er så tungt, ingen kan tvinge deg til å gjøre en drit. Lillebror på 11 orker ikke å rydde det bitte lille rommet sitt en gang. Pappa putter alt i en stor søplesekk ca 3ganger i halv året, og lillebror savner aldri noe Men jeg tvinger meg selv delevis og. Jeg gjør dette vær torsdag, og får 700 i måneden. Jeg må trossalt vaske ALT!!!11! Doer(flertall), dusjer, vaske og støvsuge gulva. Uff. Kanskje det kommer bilde i recent når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Herre Jemini som jeg gleder meg til helgen! Hva skal folket gjøre? Jeg for min del skal ikke sitte med maskinen i alle fall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ikke jeg heller, jeg skal se film. Og muligens resten av Taken. Endret 2. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg skal et sted jeg ikke vil På middag hos noen skikkelige snålinger :S Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Herre Jemini som jeg gleder meg til helgen! Hva skal folket gjøre? Jeg for min del skal ikke sitte med maskinen i alle fall. Jeg ender nok opp ved å sitte foran en eller annen PC, ja... Men på søndag må jeg gjøre fysikk. Tentamen på mandag. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Herre Jemini som jeg gleder meg til helgen! Hva skal folket gjøre? Jeg for min del skal ikke sitte med maskinen i alle fall. sitte ved pc'en Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Denne tråden likte jeg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hva skal folket gjøre? Vet ikke ennå. Men får se om det blir noe tull og (fylle)fanteri. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hva skal folket gjøre? Vet ikke ennå. Men får se om det blir noe tull og (fylle)fanteri. can i join? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sure, men du må komme til Fredrikstad med drikkevarer til meg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sure, men du må komme til Fredrikstad med drikkevarer til meg. Funker dårlig HB? Jeg bor i nordland.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen som skal ut på fylla i Stavanger? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da var k700i på plass... Begynner og bli fult med mobiler her nå <---nisselue... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Funker dårlig HB? Neppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg