Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hum..sitter nede på min stefars maskin, to skjermer :D en 17" crt og en 17" lcd som han kjøpte i går.. ganske greit :D

 

*vente på at formateringen skal bli ferdig*

 

hmm..hva synes dere jeg skal legge inn, engelsk cracka xp pro, eller norsk lovlig home ?

klarer ikke bestemme meg..

Cracka xp pro.

tja..men det er en merkelig gammel versjon uten service pack 1, og støtte for usb 2.0 ..

edit: men jeg tror jeg stopper alt crack pratet..ellers blir det vel en advarsel på meg..

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar
hum..sitter nede på min stefars maskin, to skjermer :D en 17" crt og en 17" lcd som han kjøpte i går.. ganske greit :D

 

*vente på at formateringen skal bli ferdig*

 

hmm..hva synes dere jeg skal legge inn, engelsk cracka xp pro, eller norsk lovlig home ?

klarer ikke bestemme meg..

Cracka xp pro.

tja..men det er en merkelig gammel versjon uten service pack 1, og støtte for usb 2.0 ..

edit: men jeg tror jeg stopper alt crack pratet..ellers blir det vel en advarsel på meg..

Du installerer jo bare SP2 eller cr**** SP1

 

USB 2 må du installere uansett..

Lenke til kommentar

Våknet nettopp og skal på jobb om en halvtime. Er så trøtt og hvit i trynet. :dontgetit: Kommer 100% sikkert til å bitche mot en irriterende kunde i dag. Eksen min hadde tenkt å ta seg en tur innom jobben òg... Hvis han kommer skal jeg trykke på alarmknappen som tilkaller store, tøffe vakten :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...