Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ojojo, innleggene mine i søppel begynner og øke farlig.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det noen som har sett jay and silent bob strikes back? Var en fyr som sa den var veldig bra... Veldig bra er den ikke... Men helt klart god underholdning Tror ikke så mange filmer om to stonere kan bli kjempebra egentlig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 fant igjen 200 mb med tapte russetidbilder og lignende! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 fant igjen 200 mb med tapte russetidbilder og lignende! Hvor lå de da? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 JAAA! fikk endelig HL2 i dag,har ventet i flere dager,det viste seg at det var noe feil med siden,så det ble aldri bestillt,så jeg bestillte igjen og fikk det i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Drøyer skolen til 10:30 i dag jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sånn. Ferdig med å slette ca. 100 rapporterte tråder. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sånn. Ferdig med å slette ca. 100 rapporterte tråder. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sånn. Ferdig med å slette ca. 100 rapporterte tråder. Jeg rapporterte et par ja... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen som kan lage et 3D - tre...litt bobble aktig? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Spør nerdVANNA... Shit hva er galt med denne brukeren? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...sult_type=posts se på de 13 øverste postene... EDit: hahahhaah http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/02/416366.html Endret 2. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hahaha! Eg skjedd med meg engang. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeee! Hadde bare en time i dag, og det var fremføring, som jeg tror jeg får 5 på. Siden norsklæreren var syk, bestemte jeg meg for å drite i fransken og shoppe. Nå har jeg kjøpt en veske som jeg har siklet etter i mange måneder, men aldri hatt råd til. Nå hadde jeg endelig råd Også har jeg kjøpt nye sko og et armbånd Og nå må jeg roe ned med penger.. Skal på jobb 16.00. Skal jobbe med en russertøs fra skolen min. Edit: Kan noen hjelpe meg? Jeg har blitt betatt av en pakistaner OG en finne... (Oh Lord, etniske minoriteter er ikke helt min greie... ) Endret 2. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg følte at jeg måtte lage en animert versjon av avataren min. Til bruk i et forum som tillater animerte avatarer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Spør nerdVANNA... Shit hva er galt med denne brukeren? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...sult_type=posts se på de 13 øverste postene... EDit: hahahhaah http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/02/416366.html Har nettopp hatt tentamen, og gidder ikke analysere brukerens poster.. Hva er galt? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg følte at jeg måtte lage en animert versjon av avataren min. Til bruk i et forum som tillater animerte avatarer hvordan gjør du det ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 fant igjen 200 mb med tapte russetidbilder og lignende! Hvor lå de da? En kamerat hadde de på en cd faktisk. Husker jeg tok backup før jeg formaterte hele driten Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Den vanlige avataren min ser slik ut: Den var opprinnelig animert, jeg bare tok og brukte første frame som min avatar, siden animerte avatarer ikke er lov i dette forumet. Når jeg laget juleavataren farget jeg bare den vanlige avataren. Når jeg laget den animerte juleavataren farget jeg hver eneste frame, en for en, i Animation Shop. Endret 2. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Den vanlige avataren min ser slik ut: Den var opprinnelig animert, jeg bare tok og brukte første frame som min avatar, siden animerte avatarer ikke er lov i dette forumet. Når jeg laget juleavataren farget jeg bare den vanlige avataren. Når jeg laget den animerte juleavataren farget jeg hver eneste frame, en for en, i Animation Shop. aha..daså men nå tror jeg at jeg skal formatere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg