Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg knokler meg oppover sånn ca tapetsyre. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Litt morsomt, egentlig... nå legger jeg meg, og det sa jeg på forrige side også. Nei, god natt alle som er våkne og bryr seg! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (Dette blir det siste jeg poster før jeg legger meg, lover!) Jeg har i dag sett tre mygg! Det er vinter, for faen, skal ikke de være døde nå? Hovedpoenget med vinteren er ødelagt for min del nå, insekter skal være borte om vinteren! God natt, igjen. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 GOOOOOOOOOOOOOOOD MOOOOOOOOOOOOOOOOOORGEN Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har i dag sett tre mygg! Det er vinter, for faen, skal ikke de være døde nå? Kanskje det er ett hint om å rydde og desinfektere rommet/huset? God morgen lufen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mornings, hva er planene for dagen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mornings, hva er planene for dagen? * Gjøre ferdig film * Drikke kakao fra min søte, lille statoilkopp. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) og der var selvbiografien ferdig *puste lettet ut* Edit.da jeg våkna i dag tidlig hadde jeg håret fullt av blod Endret 2. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 og der var selvbiografien ferdig *puste lettet ut* Den var nok fyldig og lang? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 god morgen alle sammen. Hadde en merkelig drøm i natt, om at jeg dreiv å surra rundt i byen eller noe sånn. Også så jeg AnAnAs der... . (husker ikke helt) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Mornings, hva er planene for dagen? Ta en før-jul-rydding, vaske klær, ordne papir rot, wanke, finne fram jule pynten, gå på langtur med vofsen, fikse pc'n til foreldrenen (IGJEN! ) så daffe resten av dagen og se en film eller to og wanke igjen. Endret 2. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Godmorgen godt folk. Nå skal jeg gå på skolen Bye bye! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 og der var selvbiografien ferdig *puste lettet ut* Den var nok fyldig og lang? kan ikke akkutat si det nei, noen av oppgavene skreve jeg også på nymål (altså bokmål med ikkje og ei) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det noen som har sett jay and silent bob strikes back? Var en fyr som sa den var veldig bra... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Mornings, hva er planene for dagen? Ta en før-jul-rydding, vaske klær, ordne papir rot, wanke, finne fram jule pynten, gå på langtur med vofsen, fikse pc'n til foreldrenen (IGJEN! ) så daffe resten av dagen og se en film eller to og wanke igjen. Så du kommer i vertfall ikke og ikke ho noe og gjøre... *sitte og le til de som må tilig til skolen* omg: 1 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere) 1 medlemmer: BUNDY Endret 2. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hhehe, bare så lite folk 5 på natta vett.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Helsiken så sulten eg er nå. Pleier aldri å spise frokost men nå fikk eg lyst å gafle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg