Daniel Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Skolen starter klokka halv ni, og jeg må rekke en buss som går kvart på åtte. Før det skal jeg spise og sånt, så jeg pleier å være oppe klokka halv sju. God natt. Denne gangen mener jeg det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeje, shure, shure. Akkurat som om du har lagt deg, nerdVANNA. Tipper du svarer før jeg får telt til tre. 1... 2... .... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg fant akkurat ut at det BLIR offisiell HL2 Deathmatch fra Valve i dag. Så jeg er glad! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg har ikke lagt meg. Bare så det er sagt. Jeg sitter egentlig her og gjør ingenting, vil ikke legge meg og vil ikke være våken. Finnes det andre alternativ? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 klarer ikke å legge meg tidlig. sklir ut hele tiden Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 klarer ikke å legge meg tidlig. sklir ut hele tiden Definer "tidlig" ... Jeg har nemlig IKKE peiling! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Da er statoilkoppen kjøpt! *zzzzzzz* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Å nei, vi har mistet mange sider med unyttig spam Jaja, kvelder jeg.. natta Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) Ja, la merke til at mange sider og innlegg har blitt slettet. Kan noen mod/admin fortelle hva som har foregått bak lukkede dører? EDIT: Onsdag den 1. desember, ca. klokken 23:20 krasjet database-serveren vår grundig. Til tross for RAID og iherdige forsøk på å reparere tabeller stod ikke post-tabellen til å redde. Det er denne som inneholder alle forumpostene, og dette medførte at disse gikk tapt. Vi ble derfor nødt til å hente ut nattens backup av disse, og alle poster siden den gang er derfor ikke lenger tilgjengelige. Vi beklager dette på det sterkeste. Endret 1. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Ja, la merke til at mange sider og innlegg har blitt slettet. Kan noen mod/admin fortelle hva som har foregått bak lukkede dører? EDIT: Onsdag den 1. desember, ca. klokken 23:20 krasjet database-serveren vår grundig. Til tross for RAID og iherdige forsøk på å reparere tabeller stod ikke post-tabellen til å redde. Det er denne som inneholder alle forumpostene, og dette medførte at disse gikk tapt. Vi ble derfor nødt til å hente ut nattens backup av disse, og alle poster siden den gang er derfor ikke lenger tilgjengelige. Vi beklager dette på det sterkeste. O M F G Ja la merke til dette selv. Det var no skit!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Ah, deilig. Da gikk jeg ikke glipp av noen poster mens jeg var på jobb. Lenke til kommentar
moray Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) Virker som det kan bli litt av en jobb å slette tråder som ble opprettet i går. Ser ut som innleggene er borte, men trådene er der. Edit eller starte de på nytt.. Endret 2. desember 2004 av morcan Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Uffda, det var ikke bra. Må begynne å svare på nytt igjen med en gang... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 La oss mekke verdens lengste testpost: http://forum.akam.no/index.php?showtopic=3...0entry3222946 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 La oss mekke verdens lengste testpost: Have fun Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hmmm..... her er det noe som ikke stemmer. Er det bare eg eller forsvant det en haug med poster? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hmmm..... her er det noe som ikke stemmer. Er det bare eg eller forsvant det en haug med poster? Onsdag den 1. desember, ca. klokken 23:20 krasjet database-serveren vår grundig. Til tross for RAID og iherdige forsøk på å reparere tabeller stod ikke post-tabellen til å redde. Det er denne som inneholder alle forumpostene, og dette medførte at disse gikk tapt. Vi ble derfor nødt til å hente ut nattens backup av disse, og alle poster siden den gang er derfor ikke lenger tilgjengelige. Vi beklager dette på det sterkeste. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 LoL So3 forsvant ikke da heldigvis. Digg. Ey, noen som blir med på counter strike source? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tror jeg stikker ut og trasker en tur jeg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Merkelige greier som foregår på forumet idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg