SupremeX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 http://www.jokesengine.com/galleries/truck/truck.htm Hahaha, owned! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 JESS fikk sokk i julekalenderen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Brife med nytt juleavatar! Nå skal eg skjekke julekalenderet! Den var ikke så veldig julete. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har ikke julekalender. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 JESS fikk sokk i julekalenderen Skal du røyke den? Siden det bare er en lissom Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Har helt glemt å legge ut hva som gikk på TV i tyskland en morgen. Det varte faenmeg lenge... Endret 30. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Brife med nytt juleavatar! Nå skal eg skjekke julekalenderet! Har du det samme problemet som meg? Hos meg går det ikke ann og bytte avatat dersom jeg prøver å laste den opp! Jeg måtte legge den ut på internett Natta alle sammen! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hm. Ble oppringt av et taxi-selskap i Bergen tidligere i dag. Sendte en jobbsøknad for en del måneder siden, og hadde egentlig glemt hele greien. Nå skal jeg på intervju i morgen.. spennende greier. Hadde vært utrolig greit med en relativt stødig jobb fra 7-8 til 14, så kunne jeg brukt resten av tiden på piercingstudioet. Du får vente til etter nyttårsaften da.... Sikkert kjipt å kjøre taxi da... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Brife med nytt juleavatar! Nå skal eg skjekke julekalenderet! Har du det samme problemet som meg? Hos meg går det ikke ann og bytte avatat dersom jeg prøver å laste den opp! Jeg måtte legge den ut på internett Natta alle sammen! La meg gjette, du har ikke lukket Opera på en stund? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 bytta til juleavatar jeg også Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 hmm jeg skal på skolen i morra. Da er det vel ikke smart og dra over til en kamerat og se "the usual suspects".... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) hmm jeg skal på skolen i morra. Da er det vel ikke smart og dra over til en kamerat og se "the usual suspects".... Jeg skal på skolen i morgen. Nynorsk hele dagen. Da er det vel ikke en genistrek å sitte her klokka kvart på to? Men jeg gjør det allikevel. Endret 1. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Spiste opp julekalanderen i et stort jafs i går natt. Stikke på butikken og kjøpe ny i dag. Satse på klare la være spise opp alle da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg skal på skolen i morgen. Nynorsk hele dagen. Da er det vel ikke en genistrek å sitte her klokka kvart på to? Men jeg gjør det allikevel. Legg deg! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Spiste opp julekalanderen i et stort jafs i går natt. Stikke på butikken og kjøpe ny i dag. Satse på klare la være spise opp alle da Owned Nåja, kvelden for min del.. Engelsk tentamen i morgen, vi får se hvordan det går Natta! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Legg deg! Neida, jeg får nok av tid til å sove i morgen (eller i dag, alt etter hvordan man ser det). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 jaja han kameraten ble sulten så vi stikk på esso... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Ugh, jeg gir meg. Godt natt! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) Ugh, jeg gir meg. Godt natt! hehe. Skal prøve å være hjemme igjen til 3. da får jeg nok søvn egentlig.. Starter ikke før 9 vi. Edit : Godnatt NerdVANNA Endret 1. desember 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg