dimiles Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Post 6000! *slenge inn no info* Nå må jeg dra om 40 min :/ Det er Gym da, så da er det greit ) Endret 1. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bare 4000 poster igjen til jeg skal poste Anyway, endelig kommet meg hjem ifra skolen, og mamma er på jobb til klokka åtte i kveld, så jeg får spilt LITT høy musikk Imorgen starter jeg på moped undervisninga, 1337 ! Nuh står det lapskaus på menyen...namm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Wuhuuu! Oppsummere: Sosohal - Point taken! (men rally er så absolutt ikke en slapp aktivitet...) CFD - Koslig at du deler dine indre tanker og kalles wunderbahr kropp med oss... SOFII-people: Jeg har heller ikke spillt på 6 måneder, eller noe sånnt. Og Kenny -> teh klan is oppløst men skal muligens startes opp igjen, med kun venner og bekjente (ikke deg mao ). Vi har tross alt en server stående og dure... Ellers har jeg hatt Norsktentamen i dag, gikk sånn passe bra. Fikk ytret mine meninger om plastisk kirurgi i en 4-5 sider lang artikkel, woooo... Dessuten er jeg sulten, men gidder jeg lage mat? (Ja, det var et retorisk spørsmål) Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Klikket fullstendig for forumet isted. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja det var en eller annet feil, fikk ikke opp hovedsiden en stund heller... By the way, kongen har urinblærekreft... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jepp eg leste det der. . . . . *kjeder meg* . . . *går en tur ut i stuen* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Husker ike om jeg har skrevet det her før, så slenger det ut igjen. Gjett hvem som vant karaokekonkuransen på julebord på løsrdag Mistenker hard mobbing på når jeg skal på jobb på torsdag.... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og dommerne var like fulle som du? :lael: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå sitter jeg her og håper det er sånn julekalender sak på hw.no. Fikk jo ikke sjekka i sted. ( Digg å slutte litt tidlig. Jeg gikk fort, i tilfelle T-banen skulle komme snart, og jeg rakk den akkurat, så sov jeg godt på T-banen, og nådde den første heisen da jeg kom fram. ))) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Husker ike om jeg har skrevet det her før, så slenger det ut igjen. Gjett hvem som vant karaokekonkuransen på julebord på løsrdag Mistenker hard mobbing på når jeg skal på jobb på torsdag.... Ka vant du da? Noe premie? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 huff...vont i magen. Skal spørre ei dame i klassa om ho er interessert i å bli bedre kjent..se på en film eller noe sammen. Ho har nok ganske store visuelle krav, så det spørs. Skal ringe til ho i kveld...kl 7 kanskje? men i DAG skal jeg ringe... har utsatt det lenge nok. Råd om hvordan overtale mottas med takk. Noen som har et hemmelig våpen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ingen hemmlige våpen nei... men, lykke til , bring oss resultet! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Pharrel and Jay-Z - Excuse me miss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Pharrel and Jay-Z - Excuse me miss Dette er ikke for å pumpe opp debatten igjen, men var det ikke du som klaget på meningsløse og intetsigende poster i SO3, et LITE tankekors muligens... Ellers må jeg nesten meddele at jeg er sulten som en ulv, og tørst som en geit (??? eller noe sånnt). Hmms, kanskje jeg skal lage toast? Überlenge siden sist, eller nuddler? Eller... JULEKAKE?!?! :O Julekake er forresten digg, bare dne er sukatfri... Sukar = Blæææærk! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Neinei, lag ostesmørbrød med ketchup, ost, skinke/salami, oregano og løk! Jeg er deriiitseulten selv - så sulten at jeg ikke orker å hente mat. Det samme gjelder tørste og drikke. ******. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hmms.. ostesmørbrød er jo en gjenganger, har aldri prøvd med løk dog... *tenke* kanskje jeg skal gi det en sjanse? Ellers er jo ostesmørbrød med kjøttsaus (pastasaus) helt konge, bare så dere vet det. På den annen side er n00dles med min spesialsaus helt über! ))) Jeg trodde jeg var sulten i stad.... Men neidu, DETTE, dette er SULTEN! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg skal vente til jeg blir skikklig sulten idag, da skal jeg kjøpe meg en skikklig burger nede på totto Og jeg anbefaller deg å smake Ostesmørbrød med løk, oregano og salami, det er digg! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Løk og ost er roten til alt godt. Nå gikk jeg ned og henta meg fanta, så jeg forhåpentligvis får litt energi til å rydde på partisjonene. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Fanta er genialt! Jeg har begynnt å bli lei all Coke'n, så jeg skal slutte å drikke Cola helt til Julaften, imellomtiden drikker jeg Fanta....Og på juleaften, skal jeg ta fram en vellpolert, iskald manne cola Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Woooo! Da laget jeg meg to store blingser med løk, kæssjupp, ost, oregano og salami.. 2 min i mikoroen, og vips! *bliiiiing* *spise* Fanta er digg, jessire! EDIT: Løken tilførte det klassiske ostesmørbrødet en helt ny dimensjon, wooo! Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg