Trygve Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg skal gå og klemme på Teddyen min. (Han på bildet, bare uten colt og hatt, eller mulig han får hatt i løpet av desember ) Få på han en fin nisselue Endret 30. november 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 MAMMA TOK MED ANANAS HJEM! *slurpe* Anette: Nåh, søta, du er njudlig. Hva i helvete? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dæsken, Anette er ingen stygg pike. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ååååå ja! Gratis salg på QXL = jeg blir kvitt søsknene mine! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 MAMMA TOK MED ANANAS HJEM! *slurpe* Anette: Nåh, søta, du er njudlig. Hva i helvete? Hva i helvete hva da? Tor_eriK: Anette er en lekkerbisken Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ååååå ja! Gratis salg på QXL = jeg blir kvitt søsknene mine! SWEET! Er det 16-årige, fine jenter, send til meg. Når jeg tenker meg om duger alt fra 14 og oppover. EDIT: om du virkelig vil bli kvitt, så takler jeg 13-åringer også.. ( ) Endret 30. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er det 16-årige, fine jenter, send til meg. Når jeg tenker meg om duger alt fra 14 og oppover. Prøv en gang til. Denne gangen; ikke få det til å høres så desperat ut. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 EDIT: om du virkelig vil bli kvitt, så takler jeg 13-åringer også. Jeg har enda ikke lastet opp juleavataren min. Skal gjøre det på slaget 00:00. Skal åpne en kald flaske julebrus samtidig Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 SWEET! Er det 16-årige, fine jenter, send til meg. Når jeg tenker meg om duger alt fra 14 og oppover. EDIT: om du virkelig vil bli kvitt, så takler jeg 13-åringer også. () Nå er jeg så ubeskrivelig kvalm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Boobage in RPP! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 EDIT: om du virkelig vil bli kvitt, så takler jeg 13-åringer også. Jeg har enda ikke lastet opp juleavataren min. Skal gjøre det på slaget 00:00. Skal åpne en kald flaske julebrus samtidig Julebrus EIER Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 EDIT: om du virkelig vil bli kvitt, så takler jeg 13-åringer også. Jeg har enda ikke lastet opp juleavataren min. Skal gjøre det på slaget 00:00. Skal åpne en kald flaske julebrus samtidig Julebrus EIER ahh....gleder meg til i morgen da blir det julebrus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er det 16-årige, fine jenter, send til meg. Når jeg tenker meg om duger alt fra 14 og oppover. Prøv en gang til. Denne gangen; ikke få det til å høres så desperat ut. Åh, det var jo slettes ikke meningen. Jeg er vel ikke desperat, jeg er utsultet på kjærlighet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Julebrus EIER Spesielt julebrus fra Mack-bryggeriet her i Tromsø Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Åh, det var jo slettes ikke meningen. Jeg er vel ikke desperat, jeg er utsultet på kjærlighet. Er ikke min kjærlighet god nok for deg kanskje? HÆÆÆ HÆÆ??? Endret 30. november 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Julebrus EIER Spesielt julebrus fra Mack-bryggeriet her i Tromsø nei julebrus fra hamarbryggeri, det er det som er ekte julebrus Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Julebrus EIER Spesielt julebrus fra Mack-bryggeriet her i Tromsø nei julebrus fra hamarbryggeri, det er det som er ekte julebrus Med alkohol? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hm. Ble oppringt av et taxi-selskap i Bergen tidligere i dag. Sendte en jobbsøknad for en del måneder siden, og hadde egentlig glemt hele greien. Nå skal jeg på intervju i morgen.. spennende greier. Hadde vært utrolig greit med en relativt stødig jobb fra 7-8 til 14, så kunne jeg brukt resten av tiden på piercingstudioet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hm. Ble oppringt av et taxi-selskap i Bergen tidligere i dag. Sendte en jobbsøknad for en del måneder siden, og hadde egentlig glemt hele greien. Nå skal jeg på intervju i morgen.. spennende greier. Hadde vært utrolig greit med en relativt stødig jobb fra 7-8 til 14, så kunne jeg brukt resten av tiden på piercingstudioet. Alltid kjekt med ekstra penger nei julebrus fra hamarbryggeri, det er det som er ekte julebrus Du vet ikke hva du snakker om Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Julebrus EIER Spesielt julebrus fra Mack-bryggeriet her i Tromsø nei julebrus fra hamarbryggeri, det er det som er ekte julebrus Julebrus fra kiwi på slemmestad slår dere begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg