ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da har du vært utrolig uheldig freddy, jeg kjørte min 2 brikker over spesifisikasjonene i en god stund uten problemer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da har du vært utrolig uheldig freddy, jeg kjørte min 2 brikker over spesifisikasjonene i en god stund uten problemer. Tihi. Er mange som har problemer med TwinMOS, noen ganger er de helt fine, mens andre funker de dårlig. Litt sjansespill. Corsair Value vil jeg anbefale. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da har jeg kjøpt min første ting på qxl Du skal vite jeg er her for deg gutten min. hvis det er noe du lurr på, så skal du vite att du kan spørre meg om det! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da har jeg kjøpt min første ting på qxl Du skal vite jeg er her for deg gutten min. hvis det er noe du lurr på, så skal du vite att du kan spørre meg om det! Jaggu meg godt å vite du. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Haddis!! Du må hjelpe meg med tastauret mitt! Hadde ikke du også Logitech MX med blåtann og Nokia 6600? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva skjer med at skummelt mange har fler innlegg i "søppel" enn overalt ellers på forumet? Jeg har ikke det Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Noen som har peiling på hvorfor det står at jeg har feil passord når jeg skal logge meg på mailen min? Sinnsykt irriterende. Ja jeg vet jeg har riktig passord.. Har ikke kommet inn siden lørdag ell no. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Noen som har peiling på hvorfor det står at jeg har feil passord når jeg skal logge meg på mailen min? Sinnsykt irriterende. Ja jeg vet jeg har riktig passord.. Har ikke kommet inn siden lørdag ell no. broadpark har problemer tror jeg. http://webmail.broadpark.no <-- test den. Endret 30. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 broadpark har problemer tror jeg. Det forklarer vel kanskje problemet ja. Har prøvd den der. Ingenting fungerer. Men søstern kjem inn på sin da. men men. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dette er en skikkelig jentegreie, men i dag da jeg skulle kjøpe ny bh måtte jeg opp i 75C! Til og med ikke mamma bruker 75C! Mamma er eid Nå skal jeg lage nam-nam-mat. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dette er en skikkelig jentegreie, men i dag da jeg skulle kjøpe ny bh måtte jeg opp i 75C! Til og med ikke mamma bruker 75C! Mamma er eid Nå skal jeg lage nam-nam-mat. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Grattis Thea! Jeg vil også ha store pupper Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du, det der er ikke en , dette er revolusjonerende for meg. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 /me ser på sine manboobies og trekker på skuldrene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dette er en skikkelig jentegreie, men i dag da jeg skulle kjøpe ny bh måtte jeg opp i 75C! Til og med ikke mamma bruker 75C! Mamma er eid Nå skal jeg lage nam-nam-mat. Hehe. Mojjo Jeg hater å kjøpe undertøy.. finner aldri noe som passer Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kan noen av jentene forklare hva tallene i BH-størrelser er? Jeg vet hva A-B-C-D osv er, men har ikke fått med meg tallene. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kan noen av jentene forklare hva tallene i BH-størrelser er? Jeg vet hva A-B-C-D osv er, men har ikke fått med meg tallene. Tallet er målene rundt kroppen. En som er feit er f.eks 80 rundt kroppen og en som er tynn har 65/70 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dette er en skikkelig jentegreie, men i dag da jeg skulle kjøpe ny bh måtte jeg opp i 75C! Til og med ikke mamma bruker 75C! Mamma er eid Nå skal jeg lage nam-nam-mat. No skal ikkje du late som at du ikkje veit ka en 75C er for noke Gratulerer Thea (Ze girl wiht ze bIIg b00b1es) @ Pinella : for å sei det sånn, kommer det opp i E så må du fort bruke en dag for å utforske terrenget Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hva er størst av A og D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg