FuglFøniks Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 OMFG, en venn av meg bedde meg på fest :S i uka!(i dag)det gidder jeg ikke. har ikke surf 5 timer engang:( edit: må legge til til att det ikke er alkohol på "festen" da. LOL :| Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hoho, her er en mulighet for meg akkurat nå! Dette gjelder bare hvis PSUen min har nok watt. Står ikke noe dokumentasjon på den som er synlig, så kanskje den står på noen av de "skjulte" sidene. Da mangler jeg bare nytt skjermkort! Resten har jeg fra før av. Mulig at jeg da kjøper et nytt kabbis også. Endret 30. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hoho, her er en mulighet for meg akkurat nå! Dette gjelder bare hvis PSUen min har nok watt. Står ikke noe dokumentasjon på den som er synlig, så kanskje den står på noen av de "skjulte" sidene. Da mangler jeg bare nytt skjermkort! Resten har jeg fra før av. Mulig at jeg da kjøper et nytt kabbis også. Ikke kjøp den drittrammen der. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 OMFG, en venn av meg bedde meg på fest :S i uka!(i dag)det gidder jeg ikke. har ikke surf 5 timer engang:( edit: må legge til til att det ikke er alkohol på "festen" da. FEST UTEN ALKOHOL ? HVA ?! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hoho, her er en mulighet for meg akkurat nå! Dette gjelder bare hvis PSUen min har nok watt. Står ikke noe dokumentasjon på den som er synlig, så kanskje den står på noen av de "skjulte" sidene. Da mangler jeg bare nytt skjermkort! Resten har jeg fra før av. Mulig at jeg da kjøper et nytt kabbis også. Ikke kjøp den drittrammen der. Tenkte det samme... Forslag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 D R FEZT! HR BLIR D LIV! RAIRAIRAIRAIRAIRAI*rap* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 D R FEZT! HR BLIR D LIV! RAIRAIRAIRAIRAIRAI*rap* :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 O M G Jeg er sykere enn jeg noengang har vært. Jeg har vondt i alt. Også har jeg fri idag! Dammit, dammit, dammit! Trøst meg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 D R FEZT! HR BLIR D LIV! RAIRAIRAIRAIRAIRAI*rap* :!: Tror dere faen ikke det regna i stad, så snøen blir til glattis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) OMFG, en venn av meg bedde meg på fest :S i uka!(i dag)det gidder jeg ikke. har ikke surf 5 timer engang:( edit: må legge til til att det ikke er alkohol på "festen" da. FEST UTEN ALKOHOL ? HVA ?! midt i uka neida. jeg drikker ikke jeg edit: mener ikke Endret 30. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) OMFG, en venn av meg bedde meg på fest :S i uka!(i dag)det gidder jeg ikke. har ikke surf 5 timer engang:( edit: må legge til til att det ikke er alkohol på "festen" da. FEST UTEN ALKOHOL ? HVA ?! midt i uka neida. jeg drikker ikke jeg edit: mener ikke Da mener jeg litt Den posten skjønte jeg ikke helt. Tror jeg. Endret 30. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 han mener at han vil få oss til å tro at han ikke drikker Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke kjøp den drittrammen der. ord. Men hvis du ikke skal klokke og ikke vil noe særlig opp i pris. TwinMOS pc3200, fungerer helt prima. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Eller: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=117212&cks=SER ? Edit: Har ingen planer for å klokke nei. Endret 30. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da har jeg kjøpt min første ting på qxl Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) ehs5: Det er fine brikker det ja, men de koster jo 100,- mer uten at du trenger det Ø.B.: Hva da? Endret 30. november 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva skjer med at skummelt mange har fler innlegg i "søppel" enn overalt ellers på forumet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke kjøp den drittrammen der. ord. Men hvis du ikke skal klokke og ikke vil noe særlig opp i pris. TwinMOS pc3200, fungerer helt prima. NEKT! TwinMOS suger. Funker noen ganger, andre ganger ikke. Jeg får ikke klokket mange mhz FSB hos meg før det blir bluescreens. Burde jo strengt tatt klare å kjøre på det, under spesifisert hastighet liksom. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 han mener at han vil få oss til å tro at han ikke drikker øh? neei? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kanskje vi er som rotter som blir tiltrukket av søppelets deilige stank? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg