Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Så hvorfor skrive korte innlegg da? Jeg prøvde og skrive et godt innlegg her og det ser ut som det kom endel respons på det.. Dog ikke i So ,men uansett da..

Selv så gleder jeg meg til etter skoletid i morgen.. Har savnet den personen jeg har pratet om på film i lang tid..

http://home.no.net/svaking/Wank/natta.avi

Her er en av filmene.. Monica som jeg prater om har jeg vell nevnt på 2-3 ekstra slike filmer ,men kan ikke legge ut alt jeg tenker heller..

Klokken var 04:30 da.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm.... med andre ord... den filmer var waste uten lyd? :roll:

Bah jeg digger ikke fløtte meg tilbake på min pc... eller finne hodetlf...

Waste uten lyd? Er da lyd på den da..

Uten lyd er den ikke allverden nei... Driver bare og prøver og si noe fornufig sent på natt.. Har ikke allverden av nyttig informasjon og si egentlig.. Det var bare tiden før jeg ringte deg.. Måtte få litt strøm på mobilen før jeg ringte tilbake vetu.. Ellers ville det ha kuttet igjen og det ville vært bommert..

Lenke til kommentar
Cool!

Kan vi ikke alle samles en dag på en eller annen server og spille mot hverandre eller noe? Spilte med B0rse forrige dagen. Husker ikke i hvilket server da.

Den er jeg med på. Tror en kamerat av meg har sof2 når jeg tenker meg om. Just say when and where...jeg er jo seff n00b++ da. Men det kan være gøy å spille med andre nerder ;)

Lenke til kommentar

Bah, regn regn og mere regn. *sutte på julecola* dama som solgte mndskort i dag var snill, fikk sjokolade av hun, 2 stk til og med.. gavekalender er også kos :D

Dette er egentlig aaaalt for tidlig å stå opp, men jobber man så jobber man..

Håper alle har en fin :p første desember dag :D :D

Lenke til kommentar

Nei, men eg får ikkje logget inn :p

Får oppmelding om at sidevekslingsfilen er vekk eller for liten.

Her står det:

1. Høyreklikk på Min Datamaskin, klikk egenskaper og deretter kategorien avansert.

meen, siden eg ikkje får logget inn så får eg heller ikkje gått inn på min datamaskin.

jaja :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...