CFD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så hvorfor skrive korte innlegg da? Jeg prøvde og skrive et godt innlegg her og det ser ut som det kom endel respons på det.. Dog ikke i So ,men uansett da.. Selv så gleder jeg meg til etter skoletid i morgen.. Har savnet den personen jeg har pratet om på film i lang tid.. http://home.no.net/svaking/Wank/natta.avi Her er en av filmene.. Monica som jeg prater om har jeg vell nevnt på 2-3 ekstra slike filmer ,men kan ikke legge ut alt jeg tenker heller.. Klokken var 04:30 da.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hm.... med andre ord... den filmer var waste uten lyd? Bah jeg digger ikke fløtte meg tilbake på min pc... eller finne hodetlf... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hm.... med andre ord... den filmer var waste uten lyd? Bah jeg digger ikke fløtte meg tilbake på min pc... eller finne hodetlf... Waste uten lyd? Er da lyd på den da.. Uten lyd er den ikke allverden nei... Driver bare og prøver og si noe fornufig sent på natt.. Har ikke allverden av nyttig informasjon og si egentlig.. Det var bare tiden før jeg ringte deg.. Måtte få litt strøm på mobilen før jeg ringte tilbake vetu.. Ellers ville det ha kuttet igjen og det ville vært bommert.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 300 sider SO vel skulle berre sei god natt (har ikke lest noen andre inlegg) Lenke til kommentar
Term Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Cool! Kan vi ikke alle samles en dag på en eller annen server og spille mot hverandre eller noe? Spilte med B0rse forrige dagen. Husker ikke i hvilket server da. Den er jeg med på. Tror en kamerat av meg har sof2 når jeg tenker meg om. Just say when and where...jeg er jo seff n00b++ da. Men det kan være gøy å spille med andre nerder Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bah, regn regn og mere regn. *sutte på julecola* dama som solgte mndskort i dag var snill, fikk sjokolade av hun, 2 stk til og med.. gavekalender er også kos Dette er egentlig aaaalt for tidlig å stå opp, men jobber man så jobber man.. Håper alle har en fin første desember dag :D Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Der!! Svarte salte nå er jeg irritert... det var 3 gangen jeg ble logget av herfra uten at jeg skulle det. Bla bla.. Noen andre dette skjer med? Endret 1. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nei, men eg får ikkje logget inn Får oppmelding om at sidevekslingsfilen er vekk eller for liten. Her står det: 1. Høyreklikk på Min Datamaskin, klikk egenskaper og deretter kategorien avansert. meen, siden eg ikkje får logget inn så får eg heller ikkje gått inn på min datamaskin. jaja Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 da er det vel safemode som er tingen ? huff.. sitter trøtt på jobben og prøver å gjøre klart et image.. men greier å rote det til hver gang så må begynne på nytt *legg inn 98se for 3 gang* Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 safemode funker ikkje leter på internett om tips og trix. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå har jeg matfri. Spist en sånn calzone med feta og spinat. Vakke det beste jeg har smakt, og egentlig ville jeg ete pitsa på baronen. ((( Skal snart ha kjedelig VBA-greier nå. Bah. Vil hjem og game CS og sove. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sånn da har eg våknet også. Var på do isted og pisset. Etter det vasket eg hendene og ansiktet. Rett etter det spiste eg frokost dvs cola og noen skiver. Nå sitter eg her. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Interessant Mario ) Nå har jeg fritime, og spiser sjokolade og drikker saft. Nå skal jeg spille THPS4. Håper det har kommet svar i babethreaden når jeg er ferdig å spille. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Skoe fra 1000 til 1200 idag, og så er det tentamen på torsdag. Hardt liv Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Babe threaden oppdatert. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Herre Jemini! Ikke få meg til og bli nysjerrig på Babe tråden nåh dah... fader! Jeg sitter i klasse rommet for svarte. Damer i undertøy egna seg ikke her akkuratt... *gulp* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og nå er de veldige fine. Kledd for jul Du går glipp av de. Eg skalø fjerne bildene om 1 time. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 bla bla... jeg åpner IKKE den tråden igjen ass. Som eneste jente i klassen her og gutta har det med og lette merke til alt som skjer på skjermene her inne... (spesiellt når det er damer på skjermen ass) så ville det bli en smule upassende... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Joda CcX, du vet du vil! Du er nysgjerrig! *dras mot babetråden* Sjekk, sjekk sjekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg