Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen alle sammen :D

Jeg skal bruke dagen min til å kose meg med en norsk tentamen. Håper virkelilg at dere får en like fin dag :p

God morgen:)

jada, vi skal få en fiiiiin dag :)

robB: hva liker du da? ta noe du liker :) eller draptrusler på siden mot BÜ8h :w00t:

Ja, jeg for se når jeg kommer på skolen ;)

Nå må jeg springe, hadet!

Lenke til kommentar
Nettbuttikkene pleier å være tilbakeholdne med slikt, siden de får erstatning fra produsenten av disken (her, maxtor)

Ja, det er det jeg frykter. Men det hadde vært latterlig kjipt å få et nytt krasj med samme type disk. Tro om de får refundert disk fra produsent i cash eller i varer? Får de tilbakebetalt må det vel være mulig å gi meg mulighet til å velge noe annet. I det minste for å gi meg god service, selv om jeg ikke har krav på det

Lenke til kommentar
Nettbuttikkene pleier å være tilbakeholdne med slikt, siden de får erstatning fra produsenten av disken (her, maxtor)

Ja, det er det jeg frykter. Men det hadde vært latterlig kjipt å få et nytt krasj med samme type disk. Tro om de får refundert disk fra produsent i cash eller i varer? Får de tilbakebetalt må det vel være mulig å gi meg mulighet til å velge noe annet. I det minste for å gi meg god service, selv om jeg ikke har krav på det

De får et nytt produkt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...