ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ihvertfall ikke BUNDY... Faen, kom på at jeg har 3 WD disker som må byttes ut 1x200GB, 1x120GB og 1x80GB, vil bytte ut alle med minst 200GB Seagate disker Endret 30. november 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Har dere noen forslag til hva siden min skal handle om? Vi har det heldigvis valgfritt. eidt: Snart 3000 sider nå Endret 30. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) God morgen alle sammen Jeg skal bruke dagen min til å kose meg med en norsk tentamen. Håper virkelilg at dere får en like fin dag God morgen:) jada, vi skal få en fiiiiin dag robB: hva liker du da? ta noe du liker eller draptrusler på siden mot BÜ8h Endret 30. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) RobB: Voldelige barnebarn og slemme grandonkler Endret 30. november 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg skal kose meg med å ringe MPX for å fortelle for noen elendige disker de selger. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg skal kose meg med å ringe MPX for å fortelle for noen elendige disker de selger. Det er alltid gøy å klage på noe, for kunden har ALLTID rett Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 RobB: Voldelige barnebarn og slemme grandonkler Hmm, trur ikke akkurat det nei Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) RobB: Voldelige barnebarn og slemme grandonkler Woops Dobbelpsot! Endret 30. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg ringte faktisk akkurat og snakket med en hyggelig jente som het Anette. Hun forklarte høflig at jeg måtte fylle ut et returskjema som jeg fant på deres nettsider. Synd. Ble ikke helt den krangelen jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg klarte [ ;delegge alle hd ene mine for en stud siden.....Jeg hadde tatt p[ kabelstr;mper p[ psuen og hadde kombla feil p[ 4 pins kontaktene Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 God morgen alle sammen Jeg skal bruke dagen min til å kose meg med en norsk tentamen. Håper virkelilg at dere får en like fin dag God morgen:) jada, vi skal få en fiiiiin dag robB: hva liker du da? ta noe du liker eller draptrusler på siden mot BÜ8h Ja, jeg for se når jeg kommer på skolen Nå må jeg springe, hadet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg klarte [ ;delegge alle hd ene mine for en stud siden.....Jeg hadde tatt p[ kabelstr;mper p[ psuen og hadde kombla feil p[ 4 pins kontaktene :!: Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tro om jeg kan høre med MPX om det er mulig å få en annen harddisk tilbake? Kanskje en Seagate dersom jeg betaler mellomlegg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tro om jeg kan høre med MPX om det er mulig å få en annen harddisk tilbake? Kanskje en Seagate dersom jeg betaler mellomlegg? Nettbuttikkene pleier å være tilbakeholdne med slikt, siden de får erstatning fra produsenten av disken (her, maxtor) Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Det funker fint. Jeg gjorde det en gang med mp3/spilleren jeg hadde kj;pt der 3000 sider Endret 30. november 2004 av Uzumaki Naruto Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) UZUMAKI: FUFUFUFUFUFUFUFU! Endret 30. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 UZUMAKI: FUFUFUFUFUFUFUFU! Hva skal du ha Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nettbuttikkene pleier å være tilbakeholdne med slikt, siden de får erstatning fra produsenten av disken (her, maxtor) Ja, det er det jeg frykter. Men det hadde vært latterlig kjipt å få et nytt krasj med samme type disk. Tro om de får refundert disk fra produsent i cash eller i varer? Får de tilbakebetalt må det vel være mulig å gi meg mulighet til å velge noe annet. I det minste for å gi meg god service, selv om jeg ikke har krav på det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nettbuttikkene pleier å være tilbakeholdne med slikt, siden de får erstatning fra produsenten av disken (her, maxtor) Ja, det er det jeg frykter. Men det hadde vært latterlig kjipt å få et nytt krasj med samme type disk. Tro om de får refundert disk fra produsent i cash eller i varer? Får de tilbakebetalt må det vel være mulig å gi meg mulighet til å velge noe annet. I det minste for å gi meg god service, selv om jeg ikke har krav på det De får et nytt produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg