ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 La meg kl. 18.00 igår, og våkna kl. 06.00 idag av at jeg holdt på å urinere på meg selv Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 La meg kl. 18.00 igår, og våkna kl. 06.00 idag av at jeg holdt på å urinere på meg selv Nais. Er det det som kalles den biologiske klokken? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Maxtor sier du? Naboen min har ikke så veldig my bra å si om sine maxtor eksterne heller Maxtor SUGER! God morgen godtfolk! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Der gikk den eksterne harddisken konken.. Åh jeg er såå fornøyd. Hadde nettopp oppgradert firmware på DVD brenneren for å ta backup. 250 gig med film, musikk og bilder. Brenn i helvete Maxtor. Får håpe den får mye varmeskader ivarfall. jeg hadde en maxtor, den begynte og lage sånne toxic lyder(lydsporet) så jeg måtte slå til den noenganger og restarte linuxboxen (intern) skikkelig dritt faktisk jeg sitter her med en 200 GB WD Caviar. som jeg skal bruke til xboxen. tror jeg skal kjøpe harddisk til pcen også.. på digital impuls i møllergata 9, oslo så er det 945,- for en 200 GB`S Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Maxtor sier du? Naboen min har ikke så veldig my bra å si om sine maxtor eksterne heller Maxtor skal jeg aldri ha igjen. Var en disk som stod i et Icybox kabinett. Trist at sånt skjer rett før man skal ta backup av alt. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 da er klokken slagen. Snart skole. Jeg har ingen nye sko, helt sant. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 God morgen godtfolk! God morgen, toilling. Snart når vi 3000 sider her d00ds && d00ettes! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nå har jeg prøvd alt, har demontert kabinettet, ut med alt av kabler, klussa litt med jumpere, slått litt i den og forsøkt å riste liv i den. Møkkadisk! Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nå har jeg ikke lyst til å reise til skolen, men det må jo jeg But, dei to siste timene skal vi jo lage hjemmeside Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Nå har jeg prøvd alt, har demontert kabinettet, ut med alt av kabler, klussa litt med jumpere, slått litt i den og forsøkt å riste liv i den.Møkkadisk! "mist" den i gulvet, sånn som jeg gjorde, jeg er nord-lending, så dere kan tenke dere bannskapen^^ robB: wtf?!?! urettferdig! Endret 30. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Maxtor sier du? Naboen min har ikke så veldig my bra å si om sine maxtor eksterne heller Maxtor skal jeg aldri ha igjen. Var en disk som stod i et Icybox kabinett. Trist at sånt skjer rett før man skal ta backup av alt. Tror generelt de ekstern boxene funker dårlig. Holdt på klikke disken min i boxen som jeg hadde og. Tok den ut før no mer skjedde. Kamerat av meg som har klart å fucke en disk helt med samme Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 WD er ikke akkurat bare gull og grønne skoger det heller da Jeg skal ihvertfall ALDRI ha en WD disk igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 WD er ikke akkurat bare gull og grønne skoger det heller da Jeg skal ihvertfall ALDRI ha en WD disk igjen. ditto. WD er ekkelt. Jeg er for redd for å miste data at WD er aldri igjen. Heia Seagate. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) alle innlegg på side 3000 mp ha meningsfylt eller filosofisk innhold og en fun smiley Endret 30. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 WD er ikke akkurat bare gull og grønne skoger det heller da Jeg skal ihvertfall ALDRI ha en WD disk igjen. ditto. WD er ekkelt. Jeg er for redd for å miste data at WD er aldri igjen. Heia Seagate. Seagate, seagate!! Nå løper jeg ned til bussen. *POOOW* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 WD er ikke akkurat bare gull og grønne skoger det heller da Jeg skal ihvertfall ALDRI ha en WD disk igjen. Greier du ikke litt bråk? jeg får min del har nærmest alltid winamp på.. og xbox.. ja da spiller du(hvis du ikke installerer Linux ) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) ditto. WD er ekkelt. Jeg er for redd for å miste data at WD er aldri igjen. Heia Seagate. Dobbelditto *heise Seagate flagg* BUNDY: Nei, jeg greier ikke disker som blir maximum 1 år gamle Endret 30. november 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Alle harddisker kan vel gå konken, men jeg mener ærlig talt at datautviklingen burde ha kommet så langt at man burde klare å lage noe mer solide greier. Min disk har stått helt i ro og er tre måneder gammel. Er vel ikke for mye forlangt at en harddisk skal vare litt lenger enn det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Samtele på dc.. <(LW)Lpezster> yo everybody <(LW)Chimare> it seems quiet today´?!? <(LW)Lpezster> yes <(LW)Lpezster> too quiet.... <(LW)Lpezster> OMG! WHATS THAT?!?1 <(LW)Lpezster> its a... a KILLERBUGG :o gjett hvem som er lpezster?... Endret 30. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 God morgen alle sammen Jeg skal bruke dagen min til å kose meg med en norsk tentamen. Håper virkelilg at dere får en like fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg