Dr.X Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvordan skal man browse happy(ier) når man fra før av surfer ypperlig bra, og ser ikke helt hvor forbedringspotensialet ligger? Har prøvd Opera, men når halve skjermen stjeles av alt mulig dritt, og det ikke går noe fortere (etter min oppfatning), så bruker jeg det jeg alltid ellers har brukt: IE. Da har du stilt inn Opera feil. Det meste av "stæsj" kan fjernes.. Og musefunksjonen i opera er bare DIGG. Bruker det HELE tida, og er like skuffa hver gang jeg åpner en windowsmappe der det ikke funker Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Bruker IE, jeg - det fungerer utmerket. Skjønner ikke all den hetsen mot IE. Har Google-toolbar, og får derfor ingen popups. "If it ain't broke - don't fix it". Med IE, derimot, virker det mer som om MS tenker: "If it ain't broke - fix it till it is". EDIT: Viktigere er det at wh1te har ny avatar! Endret 30. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 bruker opera på grunn av man kan ha mangen sider på likt bruker aldri musefunsjonen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Aahhhh....vafler, genial nattmat *rap* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 WTF is up with at forumet ikke funket? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skikkelig irriterende at det ikke funker. Hva annet skal jeg finne på midt på natta ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Endelig ble jeg ferdig med listen over de jeg husker (det er bare å sende sinte "jeg hater deg, hvorfor husket du meg ikke" PMs hvis du vil ha navnet ditt på listen). Natta teensters, sov teit. Hva syns vi om juleavataren? Endret 30. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hmm juleavataren så litt vel.... Paint ut Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Greit, vi kjører på med alternativ 2: Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Greit, vi kjører på med alternativ 2: Den var jo litt koseligere da Lurer på om Mr. Incredible skal få seg ei nisselue Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Avataren min er en av de tøffeste. drevet å finpusset på den en del i dag Endret 30. november 2004 av XeRam Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Avataren min er en av de tøffeste. drevet å finpusset på den en del i dag Hmm, ser ut som om han spiser analavføring og ikke kake Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) hva??? du ser da det er formet som en stjerne. pepperkake jo, ikke drit som du hentyder til Edit: Jula må være favoritt høytiden til kakemonsteret da mor mi bruker bake mass e kakse og kjeks. Endret 30. november 2004 av XeRam Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hva??? du ser da det er formet som en stjerne. pepperkake jo, ikke drit som du hentyder til Edit: Jula må være favoritt høytiden til kakemonsteret da mor mi bruker bake mass e kakse og kjeks. Jeg bare tuller, men det var fortsatt litt merkelig. Kanskje han har brukt stjerneformen i bæsj ? Huff, er helt overtrøtt her Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jaja, du får tro hva du vil, men det smaker pepperkake. du som har tatt deg bryet med å gi avføringen pepperkake smak da? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jaja, du får tro hva du vil, men det smaker pepperkake. du som har tatt deg bryet med å gi avføringen pepperkake smak da? Jepp Var ganske kul den avataren, alle elsker jo "KAKE!" Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg vil sove lengre. I kveld skal jeg legge meg elleve, og jeg skal nyte det. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Der gikk den eksterne harddisken konken.. Åh jeg er såå fornøyd. Hadde nettopp oppgradert firmware på DVD brenneren for å ta backup. 250 gig med film, musikk og bilder. Brenn i helvete Maxtor. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Maxtor sier du? Naboen min har ikke så veldig my bra å si om sine maxtor eksterne heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg