Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
clash.jpg

Kjøpte meg denne i samme sleng. DVD- og plakatsamlingen begynner å bli fin.

 

edit:

hm, fet plakat steffy. Har du den i highres? Hadde vært kult å hatt den som rasterbate.

Skal man ikke ha lo-q når man rasterbater?

Så da vet du vel om en god nettbutikk som selger litt "uvanlige/skjeldne" plakater?

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
clash.jpg

Kjøpte meg denne i samme sleng. DVD- og plakatsamlingen begynner å bli fin.

 

edit:

hm, fet plakat steffy. Har du den i highres? Hadde vært kult å hatt den som rasterbate.

Skal man ikke ha lo-q når man rasterbater?

Så da vet du vel om en god nettbutikk som selger litt "uvanlige/skjeldne" plakater?

Filmplakatene kjøper jeg fra Poster Paradise, men disse to fant jeg i London.

Lenke til kommentar

IE = unødvendig vanskelig

Opera = lett

 

Hvorfor gjøre det vanskelig hvis man kan gjøre det lett og komfortabelt?

 

Men gidder ikke starte opera vs IE krig igjen nå :p

 

*prøve rasterbate og printe ut*

 

hva er forresten en anbefalt bildestørrelse? Burde oppløsninga være bra eller dårlig?

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Innså nettopp at bildet SteffyBoy postet er et eneste stort ensemble med ultraleet avatarer.

I know! Jeg forelsket meg i den!

Bruker IE, jeg - det fungerer utmerket. Skjønner ikke all den hetsen mot IE. Har Google-toolbar, og får derfor ingen popups.

Same here.

 

IE er for de som er så kuul at de har innsett at å bruke Opera var noe man gjorde for noen år siden fordi Gates er superteit og ikke snakk om at vi skal bruke et produkt derifra. Med Google Toolbar får jeg aldri pop-ups, alle sider funker, det klikker aldri og det er kjappere enn Opera. Jeg gleder meg til den dagen alle går over til FF/Opera, fordi da vil alle de som lager virus rette de mot de browserene. Og da sitter meg og Pelle igjen som de eneste med stabile browsere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bruker IE, jeg - det fungerer utmerket. Skjønner ikke all den hetsen mot IE. Har Google-toolbar, og får derfor ingen popups.

 

"If it ain't broke - don't fix it". :roll:

To ord: browse happy(ier)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...