Dr.X Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hm, fet plakat steffy. Har du den i highres? Hadde vært kult å hatt den som rasterbate. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Kjøpte meg denne i samme sleng. DVD- og plakatsamlingen begynner å bli fin. edit: hm, fet plakat steffy. Har du den i highres? Hadde vært kult å hatt den som rasterbate. Skal man ikke ha lo-q når man rasterbater? Endret 29. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har Thea slått opp? LINK!!!!! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Kjøpte meg denne i samme sleng. DVD- og plakatsamlingen begynner å bli fin. edit: hm, fet plakat steffy. Har du den i highres? Hadde vært kult å hatt den som rasterbate. Skal man ikke ha lo-q når man rasterbater? Så da vet du vel om en god nettbutikk som selger litt "uvanlige/skjeldne" plakater? Endret 30. november 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skal man ikke ha lo-q når man rasterbater? Jo, mulig Kommer ikke til å rasterbate den uansett, men vil ha en highres Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har Thea slått opp? LINK!!!!! den var sleip Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 dæven, rasterbate var jo egentlig litt kult! Kan mekke en artig julepresang av det (Ja, jeg er jævlig sent ute og følgte aldri med på det da det var nytt) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kunne ikke motstå, så jeg lette bakover i tråden. Thea, cafè til uken eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kjøpte meg denne i samme sleng. DVD- og plakatsamlingen begynner å bli fin. edit: hm, fet plakat steffy. Har du den i highres? Hadde vært kult å hatt den som rasterbate. Skal man ikke ha lo-q når man rasterbater? Så da vet du vel om en god nettbutikk som selger litt "uvanlige/skjeldne" plakater? Filmplakatene kjøper jeg fra Poster Paradise, men disse to fant jeg i London. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Gjett kem som skal legge seg nå. fyfaen har vært våken......vet ikke. Regner ut imorgen når hjernen fungerer igjen. God natt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Første gangen så lenge jeg har eksistert at SnowDOG_ legger seg FØR MEG! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 fy faen.. nå var jeg en kjapp tur innom IE fordi rasterbate ikek ville helt med opera.. går det AN å bruke noe så crappy? Har ikke musefunksjon en gang Og det første jeg møter er popups og en "svarer ikke" feilmld.. Jaja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Innså nettopp at bildet SteffyBoy postet er et eneste stort ensemble med ultraleet avatarer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bruker IE, jeg - det fungerer utmerket. Skjønner ikke all den hetsen mot IE. Har Google-toolbar, og får derfor ingen popups. "If it ain't broke - don't fix it". Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) IE = unødvendig vanskelig Opera = lett Hvorfor gjøre det vanskelig hvis man kan gjøre det lett og komfortabelt? Men gidder ikke starte opera vs IE krig igjen nå *prøve rasterbate og printe ut* hva er forresten en anbefalt bildestørrelse? Burde oppløsninga være bra eller dårlig? Endret 30. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Innså nettopp at bildet SteffyBoy postet er et eneste stort ensemble med ultraleet avatarer. I know! Jeg forelsket meg i den! Bruker IE, jeg - det fungerer utmerket. Skjønner ikke all den hetsen mot IE. Har Google-toolbar, og får derfor ingen popups. Same here. IE er for de som er så kuul at de har innsett at å bruke Opera var noe man gjorde for noen år siden fordi Gates er superteit og ikke snakk om at vi skal bruke et produkt derifra. Med Google Toolbar får jeg aldri pop-ups, alle sider funker, det klikker aldri og det er kjappere enn Opera. Jeg gleder meg til den dagen alle går over til FF/Opera, fordi da vil alle de som lager virus rette de mot de browserene. Og da sitter meg og Pelle igjen som de eneste med stabile browsere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bruker IE, jeg - det fungerer utmerket. Skjønner ikke all den hetsen mot IE. Har Google-toolbar, og får derfor ingen popups. "If it ain't broke - don't fix it". To ord: browse happy(ier) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvordan skal man browse happy(ier) når man fra før av surfer ypperlig bra, og ser ikke helt hvor forbedringspotensialet ligger? Har prøvd Opera, men når halve skjermen stjeles av alt mulig dritt, og det ikke går noe fortere (etter min oppfatning), så bruker jeg det jeg alltid ellers har brukt: IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg