Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skolen min fikk wlan for ikke så lenge siden... Og den lange frypteringskoden er det bare rektot som kan, - Tror de! De hadde ikke regnet med at skolens "nerder" skulle få tak i den... Så nå her jeg og en venn av meg koden for alle skoler i bæreum :D

Screenshot tatt og sendt til Bærum fylkeskommune.

Og jeg ville heller passe på og få endret slik at ikke elevene har administrator-rettigheter på alle pc-ene... De som har satt opp nettverket kan ikke ha vært så oppegående!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fikk nettopp vite at den kontoen jeg har levd på i noen uker nå har 4% gebyr hver gang jeg overfører noe. Litt kjipt med tanke på at jeg har brukt rundt 10k fra den kontoen. Shait.

Moral: ikke får dere jobb. Aldri. Da legger dere om til en extravagant livsstil dere ikke har råd til. Hold dere til potetstappe og forum, samt smil og vær glad for hver dag som går. :D <--

Lenke til kommentar
Kan noen svare på hva "ketosis"? Det er visst et engelsk ord. Hjelp. :dontgetit:

Ketosis is the presence in the blood of abnormally high levels of acidic substances called ketones. The normal body fuel is glucose. Ketones are produced when there isn’t enough glucose in the bloodstream, and fats have to be used. When fats are used excessively as fuels, they are eventually converted to ketones. The real danger in ketosis is that ketones are acidic, and high levels of ketones make the blood abnormally acid.

Normally the blood ketone levels are low, but in starvation, untreated diabetes and when the diet is very high in fats and low in carbohydrates, the levels rise. Ironically, in diabetes, the blood contains large quantities of sugar, but because of the shortage of insulin, this glucose can’t be used as fuel.

Mild ketosis may be a feature of excessive morning sickness in pregnancy and crash diets.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...