Bleelekwwl Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skolen min fikk wlan for ikke så lenge siden... Og den lange frypteringskoden er det bare rektot som kan, - Tror de! De hadde ikke regnet med at skolens "nerder" skulle få tak i den... Så nå her jeg og en venn av meg koden for alle skoler i bæreum Me want!! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Neh. FirstPrice. 3x 250g pizzaer. De er digge. Nå sitter jeg og hører på girlpowersanger. DØDSYUMMY PIZZA! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Så nå her jeg og en venn av meg koden for alle skoler i bæreum Videregående skoler også? I så fall: Me want too... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Videregående skoler også? I så fall: Me want too... Hehe fortsett skole-internett prat i PM før rektor kommer og skræmmær heile gjengen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 DØDSYUMMY PIZZA! Enkle gleder. Spiste opp en alene etter fylla på fredag. Nam-nam-pizza Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 DØDSYUMMY PIZZA! Enkle gleder. Spiste opp en alene etter fylla på fredag. Nam-nam-pizza Jeg holder på med min andre nå. Jeg har etekick. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 *snippet* WOOTEL. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skolen min fikk wlan for ikke så lenge siden... Og den lange frypteringskoden er det bare rektot som kan, - Tror de! De hadde ikke regnet med at skolens "nerder" skulle få tak i den... Så nå her jeg og en venn av meg koden for alle skoler i bæreum Screenshot tatt og sendt til Bærum fylkeskommune. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 *glise* Nå går det ikke mange ukene før jeg er oppe i samme vekt som før tipper jeg... Som jeg fortalte ahpadt istad, var det han som pushet på det med slankingen, ikke jeg. Jeg angrer foreløpig ikke..men så har det bare gått to timer, da. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg skal ha nynorsk tentamen i morgen. Ser lyst på det og tenker med meg selv "jeg er den eneste som får skrive på pc". The dream of the nerd comes true. Downs? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Som jeg fortalte ahpadt istad, var det han som pushet på det med slankingen, ikke jeg. Knert jævelen. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Skolen min fikk wlan for ikke så lenge siden... Og den lange frypteringskoden er det bare rektot som kan, - Tror de! De hadde ikke regnet med at skolens "nerder" skulle få tak i den... Så nå her jeg og en venn av meg koden for alle skoler i bæreum Screenshot tatt og sendt til Bærum fylkeskommune. Tror egentlig ikke de kommer til å bry seg... Det er flere av skolene som ikke har kryptert i det hele tatt... EDIT: Skulle uansett få den fordi vi skal konfigurere om noen av pc'ene... Endret 29. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Natta... I morgen skal jeg gå med de nye rosa skoene mine. Også må jeg huske og kjøpe batterier. *lese "Piken med perleøredobbene" på sengen* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Husk å kjøpe oppladbare batterier da ananas! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nje.. im going to bed.. Får lese Naturfag på sengen jeg da..JOA! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tror egentlig ikke de kommer til å bry seg... Det er flere av skolene som ikke har kryptert i det hele tatt... Vart du skræmt no? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skolen min fikk wlan for ikke så lenge siden... Og den lange frypteringskoden er det bare rektot som kan, - Tror de! De hadde ikke regnet med at skolens "nerder" skulle få tak i den... Så nå her jeg og en venn av meg koden for alle skoler i bæreum Screenshot tatt og sendt til Bærum fylkeskommune. :!: ahaha! jaja, nå får dere andre bare sitte her og poste, mens jeg legger meg.. Night! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Også må jeg huske og kjøpe batterier. Jeg fikk litt... diverse... tanker om hva batteriene skulle brukes til Endret 29. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Også må jeg huske og kjøpe batterier. Jeg fikk litt... diverse... tanker om hva batteriene skulle brukes til 0_o Btw: sorry for att jeg linka til det innlegget i ctrl plus v tråden. om ja.. edit: den derre skremme greia, se recorden min http://www.home.no/lpezster/omg.JPG på nr 1 Endret 29. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg