Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nå vet ikke jeg hva det var for noe BUNDY liket til igår. Ikke PM meg linken heller, da kommer jeg bare til å klikke på den. Men jeg tror nok jeg ville gått for link fremfor sandpapir, ja... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg føler meg presset til å bryte stillheten Åhåhåh... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Anbefaler alle og ta denne tasten http://www.starterupsteve.com/swf/hand-eye_sabotage.htmljeg fikk 10 på den første og 80% på den andre og fikk 100% på den tredje! men så tapte jeg Jeg gjorde det dårlig på den S greia. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nå vet ikke jeg hva det var for noe BUNDY liket til igår.Ikke PM meg linken heller, da kommer jeg bare til å klikke på den. Men jeg tror nok jeg ville gått for link fremfor sandpapir, ja... han driter, tar det på en sprøyte, tar og sårøyter de i kuken, ig runker, å "bæsjer" han også Det sa han i går, om linken han ga meg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vil heller onanere med sandpapir enn å trykke på BUNDY's linker. Hva går BUNDY's linker ut på? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hm, hvorfor han ikke er permbannet nå får meg til å undre. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vil heller onanere med sandpapir enn å trykke på BUNDY's linker. Hva går BUNDY's linker ut på? han driter, tar det på en sprøyte, tar og sårøyter de i kuken, ig runker, å "bæsjer" han også Nok sagt? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Anbefaler alle og ta denne tasten http://www.starterupsteve.com/swf/hand-eye_sabotage.htmljeg fikk 10 på den første og 80% på den andre og fikk 100% på den tredje! men så tapte jeg skvatt ikke i det hele tatt. sånt er så gammelt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 JEG HAR NETTOPP DUMPET HAN! YES YES YES!!! En stooor klump er fjernet fra brystet mitt og hvis jeg hadde hatt batteri i kameraet mitt skulle jeg vist dere at jeg gliser fra øre til øre Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 JEG HAR NETTOPP DUMPET HAN! YES YES YES!!! En stooor klump er fjernet fra brystet mitt og hvis jeg hadde hatt batteri i kameraet mitt skulle jeg vist dere at jeg gliser fra øre til øre hmm.. grattis Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 JEG HAR NETTOPP DUMPET HAN! YES YES YES!!! En stooor klump er fjernet fra brystet mitt og hvis jeg hadde hatt batteri i kameraet mitt skulle jeg vist dere at jeg gliser fra øre til øre I digg you, Thea! Bra. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeje. Noen som er resere i tysk her eller? Lurer på hva "vi gleder oss til du ankommer Berlin" er på tysk.... Wir ........... zu Sie Berlin ankommen. C'mon folkens Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 JEG HAR NETTOPP DUMPET HAN! YES YES YES!!! Det var sannelig på tide... Var dette andre gangen? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 JEG HAR NETTOPP DUMPET HAN! YES YES YES!!! Det var sannelig på tide... Var dette andre gangen? Andre og siste gangen. Singel 4 life! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er bra. Får passe på å ikke rote altfor mye rundt nåda... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er bra. Får passe på å ikke rote altfor mye rundt nåda... Jeg nei. Nå skal jeg til en venninne Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hvorfor dumpet du den stakkars utroe mannen!?!? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hvorfor dumpet du den stakkars utroe mannen!?!? Fordi en diva som meg fortjener gull og grønne skoger. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Anbefaler alle og ta denne tasten http://www.starterupsteve.com/swf/hand-eye_sabotage.htmljeg fikk 10 på den første og 80% på den andre og fikk 100% på den tredje! men så tapte jeg Vist jeg en dag finner deg moser jeg tryne ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg