Camron Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 NÅ MÅ ALLE SE PÅ EUROSPORT!!! EG FORBYR DERE Å GJØRE NOE ANNET! SE PÅ EUROSPORT!!!! Bbl. Aiight! Fight Club Gud velsigne Snow... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 http://www.solrikioo.net/umfnpm/ Ungdom mot fjortissnick på msn, jeg har faktisk to av de folka som var der på msn Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Noen som vet om noen gratis programmer av typen photoshop? The Gimp. Gimp er bra det ja... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) http://www.solrikioo.net/umfnpm/ Ungdom mot fjortissnick på msn, jeg har faktisk to av de folka som var der på msn Haha, det der er faktisk noe av det minste fjortisnick jeg har sett. :!: Vent litt så skal jeg finne et ordentlig "fjortiss-nick". edit: En i klassen min: (l)*lOv3 I$ 3@$Y To cOmE BuT It i$ H@Rd tO FoRgEt*(l) IKKE godta noe som heter funny, det er virus..går automatisk til de på lis :!: Var forresten værre før. Fuullt av skrivefeil også. Endret 29. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Jeg skal prøve å ikke mase så veldig mye denne uka, men husk å stemme! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 + = ? Høh? Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 + = ? Høh? Det gav ikke mye mening Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 + = ? Høh? Det gav ikke mye mening + : = Forklaring Fr3drik? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 SkyMarshall: Er det Janne som går på sande du er sammen med? Hu som nettop blei atten elns.. ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Han har sikkert vært forelsket i en eller annen berte (smiley 1), og så har hun sagt "kan vi ikke bare være venner?" til ham (smiley 2), og nå er han sint (smiley 3). Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 SkyMarshall: Er det Janne som går på sande du er sammen med? Hu som nettop blei atten elns.. ? ANETTE øøøøøh ... *host* .... ja? Åssen veit du det da? Nå har du å forklare deg... hehe! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 http://www.solrikioo.net/umfnpm/ Ungdom mot fjortissnick på msn, jeg har faktisk to av de folka som var der på msn Ser ikke helt hva som var så veldig fjortis med de nickene... Det var jo ingenting i forhold til hva jeg har sett. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Nei, må innrømme at jeg har sett mye værre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Syntes ikke de var så fjortiss jeg heller, men det syntes vist de da SkyMarshall: Går på sande også jeg jeg sett på whinerz.com osv. Bare gjetta etter å ha lest profilen din.. Du kjenner sikkert halve klassen min hvertfall hehe Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Hei! Jeg mente jo at dere skulle stemme på meg! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Hvor skal dere gjøre av alle luene når jula er over? min blir på enda et år. Jeg er juleHitler hele året Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Syntes ikke de var så fjortiss jeg heller, men det syntes vist de da SkyMarshall: Går på sande også jeg jeg sett på whinerz.com osv. Bare gjetta etter å ha lest profilen din.. Du kjenner sikkert halve klassen min hvertfall hehe Ja da romstertre jeg litt rundt på hjemmesia di, så nå er jeg litt mer med. Mange kjentfolk på bildene dine for å si det sånn. Spesielt Kine. Da var det avgjort! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Hei! Jeg mente jo at dere skulle stemme på meg! Slutt å mas da, jeg har jo stemt på deg før. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. november 2004 Rapporter Del Skrevet 29. november 2004 Det er vel mer Mari sin side enn min men det var noen sandefolk der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg