Uzumaki Naruto Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg hadde norsktentamen på fredag og det gikk til hælvete Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg hadde norsktentamen på fredag og det gikk til hælvete Føler med deg. Det går skikkelig dritt på skolen for meg også. edit: skrev ca 2 og en halv side håndskrift (jeg skriver veldig lite) Jeg skrev kanskje ikke så mye, men var litt rart å trekke meg ned til 3 når det meste av det andre var bra. jaja livet går vel videre. Får vel tenke at det er andre som får værre en meg. Endret 29. november 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 wh1te; Hvor bestilte du Razor Diamondback fra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Fittedrit også. Msn er fubar her og dama er på msn ((( Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Fittedrit også. Msn er fubar her og dama er på msn ((( http://webmessenger.msn.com Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg hadde norsktentamen på fredag og det gikk til hælvete Føler med deg. Det går skikkelig dritt på skolen for meg også. Går ikke du allmenn vk1, eller husker jeg feil? Da teller jo ikke norsken i det minste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nå stikker jeg og løfter vekter. Blir sånn ca. en av de første gangene det skjer i mitt liv i hvertfall. Skal bli stor og stygg til jeg kommer i militæret. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Oyeah wh1te, trener vekter nesten hver dag jeg, synes det er deilig Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er faktisk forfriskende deilig. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg hadde norsktentamen på fredag og det gikk til hælvete Føler med deg. Det går skikkelig dritt på skolen for meg også. Går ikke du allmenn vk1, eller husker jeg feil? Da teller jo ikke norsken i det minste. Det stemmer. Det er deilig at norsken ikke teller i år, men det er litt kjipt å sitte på norsk eksamen til neste år å ikke kunne en dritt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nå slal jeg på tennistrening! Er du god i tennis? Klarer du å ta et zero shiki drop shot? Jeg prøvde på drop shot i squash i dag, men det var ikke så lett som jeg trodde. Jeg skal se prince of tennis nå. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er deilig at norsken ikke teller i år, men det er litt kjipt å sitte på norsk eksamen til neste år å ikke kunne en dritt. Norskeksamen har jeg for lengst fortrengt som noe ondt som ikke kan skje meg. På samme linje med flyulykker. Og fransk muntlig. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er deilig at norsken ikke teller i år, men det er litt kjipt å sitte på norsk eksamen til neste år å ikke kunne en dritt. Norskeksamen har jeg for lengst fortrengt som noe ondt som ikke kan skje meg. På samme linje med flyulykker. Og fransk muntlig. :!: Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Åhhhaaauuhhaaaahhh... magen min Alt for mye yoghurt. EDIT: Og en del annet dritt. Endret 29. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er deilig at norsken ikke teller i år, men det er litt kjipt å sitte på norsk eksamen til neste år å ikke kunne en dritt. Norskeksamen har jeg for lengst fortrengt som noe ondt som ikke kan skje meg. På samme linje med flyulykker. Og fransk muntlig. Haha! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Åhhhaaauuhhaaaahhh... magen min Alt for mye yoghurt. EDIT: Og en del annet dritt. Daaaaakaaaaarr!! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva får et menneske til å spise 1L melomyoghurt? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 noen som er flinke til å tegne nisseluer på marsvin her? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 DOH!!! Har vært på sånn arbeidsuke ting i 8 timer idag og nå skal jeg på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg