danilovic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Stakkars deg...! Hils fra meg og si at cs suger da seriøst, hva skal du med han da? Han begynner bare å grine når han taper... Kjeft 'a. Jeg så på at han sprayet i hjel fem Boomtownere med Colten sin, live. Men Ola er mye bedre enn han da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hmm.. fant nettopp ut at HeatoN (cs-duden) kommer til meg på nyttårsfest... hjelp! Er dette god nok grunn til å ta på meg selv? Woooo! Kan jeg ta på deg? Det å feste med verdens (???) beste cs-spiller er vel egentlig ikke det jeg vil se på som en ÆRE... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kjeft 'a. Jeg så på at han sprayet i hjel fem Boomtownere med Colten sin, live. Men Ola er mye bedre enn han da. Vell, når jeg får rigga meg til med wallhack og aim bot kan jeg og klare det da Eller...kanskje ikke da engang åssen går det med cs spillinga di da? Og klanen, kan jeg få url til klanen igjen? Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 /me er stolt over at jeg aldri har spilt CS. Kommer kanskje til å spille HL2...emn ikke cs.Har det som et prinsipp. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hmm.. fant nettopp ut at HeatoN (cs-duden) kommer til meg på nyttårsfest... hjelp! Er dette god nok grunn til å ta på meg selv? Stakkars deg...! Hils fra meg og si at cs suger da seriøst, hva skal du med han da? Han begynner bare å grine når han taper... Skal hilse han og si at Cs stinker tåfis. Kanskje eie han litt 1on1 først... elller.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vell, når jeg får rigga meg til med wallhack og aim bot kan jeg og klare det da Eller...kanskje ikke da engang åssen går det med cs spillinga di da? Og klanen, kan jeg få url til klanen igjen? Jeg gadd ikke mer. De var så dårlige. Har try i et par andre mye bedre klaner nå. ))) Kan noen si meg hva som ikke er stort med å være en av verdens beste i CS? www.wota.moo.no Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vel, man kan skryte av å være fjortis-helt nummer én, tett etterfulgt av Linkin Park og Avril. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg gadd ikke mer. De var så dårlige. Har try i et par andre mye bedre klaner nå. )))Kan noen si meg hva som ikke er stort med å være en av verdens beste i CS? www.wota.moo.no Kul side i det minste :thumbsupfordaniel: Men kan du svare meg på denna? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1428147 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Kan noen si meg hva som ikke er stort med å være en av verdens beste i CS? 1. Man er helt for en gjeng som består av 90% fjortisser 2. Man er verdensmester i verdens mest usportslige spill 3. Man bedriver en av de mest kondisjonsødeleggende aktivitetene noensinne, på heltid. Endret 30. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Bah, ligthen up! Har bytta bajgrunn til denne nå: Nr 1 Denne er også bra Nr 2 Endret 30. november 2003 av zed Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jammen, Arctic også nå! Hvis både du og Hartge blir aktive her, CFD supplerer oss med jevnlige hjemmelaga pronfilmer, osv osv.. Så blir det liksom "I see great thread" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 /me er stolt over at jeg aldri har spilt CS. Kommer kanskje til å spille HL2...emn ikke cs.Har det som et prinsipp. Det har faktisk ikke jeg heller! Wow. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 /me er stolt over at jeg aldri har spilt CS. Kommer kanskje til å spille HL2...emn ikke cs.Har det som et prinsipp. Det har faktisk ikke jeg heller! Wow. Jeg henger meg på ! Har aldri spilt CS! Kommer også sikkert til å teste HL2.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Imponerende. kanskje vi kan danne en klan eller hva f.. de kaller det for? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 WHNPCS-Clan = WeHaveNeverPlayedCS-clan Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hehe det kunne faktisk være en god ide...hehe. Jeg ha sovet 12 timer i dag . Skjønte ingenting når jeg våkna opp å klokka var 9 på kvelden. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 1. Man er helt for en gjeng som består av 90% fjortisser 2. Man er verdensmester i verdens mest usportslige spill 3. Man bedriver en av de mest kondisjonsødeleggende aktivitetene noensinne, på heltid. Synes det er rimelig mye fjortisser som spiller foppal også? Og rimelig mange særinger som skater? Usportslig som i sitte-inne-og-være-sløv-usportslig, så er ikke sjakk så langt bak? Og usportslig som i kynisme, så skjønner jeg ikke hva du mener. Hva med sjakk, bridge, rally, web design, PS-ting, eller en hvilken som helst annen sitte-stille-aktivitet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Den her er bra! > http://www.send4fun.com/funpages/view.cfm/724 Michael J Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hva er galt med å være litt sær? Rally er ikke en sitte-stille aktivitet etter min mening. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Spilte CS i noen dager og hatet det med hele mitt liv. Spilte det i ren fustrasjon pga SOF2 ikke funket. Men men nå funker det og sakte men sikkert kommer eg til mitt gamle meg. SOF2 ruler!!!! Kem her har SOF2? Raise ya hand and wave it like u just dont care. Edit: WB creatureCanis. Endret 30. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg