Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjeft 'a. Jeg så på at han sprayet i hjel fem Boomtownere med Colten sin, live. :cool: Men Ola er mye bedre enn han da.

Vell, når jeg får rigga meg til med wallhack og aim bot kan jeg og klare det da :green:

Eller...kanskje ikke da engang :lol:

åssen går det med cs spillinga di da? Og klanen, kan jeg få url til klanen igjen?

Lenke til kommentar
hmm.. fant nettopp ut at HeatoN (cs-duden) kommer til meg på nyttårsfest... hjelp! Er dette god nok grunn til å ta på meg selv?  :)

Stakkars deg...! Hils fra meg og si at cs suger da :D

seriøst, hva skal du med han da? Han begynner bare å grine når han taper...

Skal hilse han og si at Cs stinker tåfis.

Kanskje eie han litt 1on1 først... elller....

Lenke til kommentar
Vell, når jeg får rigga meg til med wallhack og aim bot kan jeg og klare det da :green:

Eller...kanskje ikke da engang :lol:

åssen går det med cs spillinga di da? Og klanen, kan jeg få url til klanen igjen?

Jeg gadd ikke mer. De var så dårlige. Har try i et par andre mye bedre klaner nå. :))))

Kan noen si meg hva som ikke er stort med å være en av verdens beste i CS?

www.wota.moo.no

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hva som ikke er stort med å være en av verdens beste i CS?

1. Man er helt for en gjeng som består av 90% fjortisser

2. Man er verdensmester i verdens mest usportslige spill

3. Man bedriver en av de mest kondisjonsødeleggende aktivitetene noensinne, på heltid.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
1. Man er helt for en gjeng som består av 90% fjortisser

2. Man er verdensmester i verdens mest usportslige spill

3. Man bedriver en av de mest kondisjonsødeleggende aktivitetene noensinne, på heltid.

Synes det er rimelig mye fjortisser som spiller foppal også? Og rimelig mange særinger som skater?

Usportslig som i sitte-inne-og-være-sløv-usportslig, så er ikke sjakk så langt bak? Og usportslig som i kynisme, så skjønner jeg ikke hva du mener.

Hva med sjakk, bridge, rally, web design, PS-ting, eller en hvilken som helst annen sitte-stille-aktivitet?

Lenke til kommentar

Spilte CS i noen dager og hatet det med hele mitt liv. Spilte det i ren fustrasjon pga SOF2 ikke funket. Men men nå funker det og sakte men sikkert kommer eg til mitt gamle meg. SOF2 ruler!!!!

Kem her har SOF2? Raise ya hand and wave it like u just dont care. :w00t:

Edit: WB creatureCanis.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...