big_mama Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Netcom sin kundetelefon-sak har ufattelig stygg ventemusikk. Og jeg betaler faktisk penger for å få høre på den... "De rykker stadig bakover i køen, venligst vent." En gang jeg ringte til mediadistribusjon måtte jeg høre på Elton John i over ett kvarter Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Svarte Nå sølte jeg et glass til over tastaturet Det er andre gang på en uke. Søle ett glass? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 uff..tror jeg er begynt å bli lei av dette forumet .. Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Svarte Nå sølte jeg et glass til over tastaturet Det er andre gang på en uke. HAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Svarte Nå sølte jeg et glass til over tastaturet Det er andre gang på en uke. Søle ett glass? Cola Fixed nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Svarte Nå sølte jeg et glass til over tastaturet Det er andre gang på en uke. HAHAHAHAHAHAHAHAHA JAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAaaaaaaaaaaaaaa......................(...) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 En gang jeg ringte til mediadistribusjon måtte jeg høre på Elton John i over ett kvarter Her var det en teit snutt av noe greier på 5-10 sekunder, som ble spilt om og om igjen. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg vil sove frem til juleferien.Er så mye dritt på skolen nå fremover at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... what he said. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Må også ta meg en tur til helsesøster snart, tror jeg, jeg vet at jeg kommer til å få ryggproblemer på grunn av holdning når jeg går og måten jeg sitter på, noen som vet om man kan få no tilbud om fysioterapi når man er student? Vurderer å prøve litt, har litt vondt noen ganger nederst i ryggen. Noen som vet? Jeg er krøpling før jeg får kjøpe øl lovlig. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Må også ta meg en tur til helsesøster snart, tror jeg, jeg vet at jeg kommer til å få ryggproblemer på grunn av holdning når jeg går og måten jeg sitter på, noen som vet om man kan få no tilbud om fysioterapi når man er student? Vurderer å prøve litt, har litt vondt noen ganger nederst i ryggen. Noen som vet? Jeg er krøpling før jeg får kjøpe øl lovlig. Jeg har også vondt i ryggen pga litt av hvert. Bl.a. er ryggen min litt skjev i utgangspunktet, men det hjelper ikke akkurat at jeg sitter som syvende far i huset når jeg knotter på datamaskina. Eneste som funker er å dra seg i fletta og komme seg ned på trimrommet. Drit i pushups og slike oppblåste ting og fokuser på ryggen. Tar du "rygg-ups", nedtrekk, en joggetur hver gang du føler at du har vondt, vil du med ett føle deg bedre igjen. Hvertfall så lenge du gjør øvelsene riktig. På denne måten holder jeg ryggen min i sjakk, og kan fortsatt sitte som en krøpling foran datamaskina(liker bedre å kalle det "sitte behagelig". En fysioterapeut vil vel bare hjelpe deg med å sitte riktig, og bruke kroppen riktig. Frister mer med å trene etpar ganger i uka enn å sitte i 2mnd helsekø for å få fysio, som igjen bare ber deg om å bevege deg mer, samt ta noen øvelser hver dag som er bra for ryggen. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Noen smartinger som skjønner hvordan man regnr ut svaret på oppgave 5 her: http://rstnett.cappelen.no/autoimages/fler...081bf591ad7.pdf Øver til heldags i fysikk i morgen, har vært borte alle timene som vi har hatt om krefter Edit: Noen som har lyst til å forklare nummer åtte og syv også? Endret 28. november 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Anette, den der var ganske lett... F = ma 6F = a*3m 2F = ma 2F/m = a 2ma/m = a 2a = a hvis jeg ikke tuller veldig På 7 vil jeg tro b er riktig. Du veier ikke 700N. Akselerasjonen er heller ikke 71 m/s^2 På 8 er 3 rett. Når han kaster sekken, vil det bli en impuls med retning nedover, noe som vil gjøre at vekta vil gi et større utslag. Dersom han bare løfter sekken langsomt, vil ikke vekta gi noe utslag. Jeg er ikke skråsikker på dette. Endret 28. november 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Fysikk høres ikke gøy ut etter alt du har postet om det her Anette_. Tror ikke jeg skal ta det, nei.... Endret 28. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Må også ta meg en tur til helsesøster snart, tror jeg, jeg vet at jeg kommer til å få ryggproblemer på grunn av holdning når jeg går og måten jeg sitter på, noen som vet om man kan få no tilbud om fysioterapi når man er student? Vurderer å prøve litt, har litt vondt noen ganger nederst i ryggen. Noen som vet? Jeg er krøpling før jeg får kjøpe øl lovlig. Jeg har også vondt i ryggen pga litt av hvert. Bl.a. er ryggen min litt skjev i utgangspunktet, men det hjelper ikke akkurat at jeg sitter som syvende far i huset når jeg knotter på datamaskina. Eneste som funker er å dra seg i fletta og komme seg ned på trimrommet. Drit i pushups og slike oppblåste ting og fokuser på ryggen. Tar du "rygg-ups", nedtrekk, en joggetur hver gang du føler at du har vondt, vil du med ett føle deg bedre igjen. Hvertfall så lenge du gjør øvelsene riktig. På denne måten holder jeg ryggen min i sjakk, og kan fortsatt sitte som en krøpling foran datamaskina(liker bedre å kalle det "sitte behagelig". En fysioterapeut vil vel bare hjelpe deg med å sitte riktig, og bruke kroppen riktig. Frister mer med å trene etpar ganger i uka enn å sitte i 2mnd helsekø for å få fysio, som igjen bare ber deg om å bevege deg mer, samt ta noen øvelser hver dag som er bra for ryggen. Hadde jeg bare hatt et trimrom. Jogging er ikke helt aktuellt akuratt nå, men skal prøve å finne ut noe. Med tanke på at jeg går Medier & Kommunikasjon sitter jeg ENORMT mye foran en datamaskin, og bør skjerpe sittestillingen min litt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Tusen takk Pinella! Skjønnte det nå, men skjønner du nummer åtte og ni også eller? Føler meg dum som ikke får til en dritt.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 En slik ku vil jeg ha Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Nå har jeg fiksa juleavatar også Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Er ei jeg er ganske så inlove with på msn. Hva skal jeg snakke om? Trenger noe bra! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Nummer 9 krever litt mer tenking. Skal se om jeg gidder... Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Kjipt uten trimrom, hvertfall når du trenger det. Kanskje du har noen "studentprisede" lokale trimlokaler rundt deg. En annen ting, om du er veldig desperat er å kjøpe en vinterløpetights på løplabbet(koster 500), og ta deg en frisk joggetur. haha Edit: er et svar til fredrikrb , synes det ble for mye å quote, men burde kanskje gjort det likevel. Endret 28. november 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg